پنجره دوجداره حفاظ دار و ضد سرقت

پنجره دوجداره حفاظ دار یک انتخاب مهم برای بالا بردن امنیت در ساختمان شما میباشد. در صورت استفاده از پنجره های دوجداره حفاظ دار؛ علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی ،به دلیل لایه های عایق داخل پروفیل، آلودگی صوتی نیز کاهش پیدا می‌کند.

درضمن همانطور که میدانیم حفاظ های جلو پنجره به نوعی این پنجره ها را به پنجره های ضد سرقت تبدیل کرده است و به راحتی نمی‌توان از طریق این پنجره ها به داخل ساختمان وارد شد. در واقع باید گفت یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توان از میزان سرقت ها به داخل ساختمان های مسکونی و اداری جلوگیری کرد اجرای پنجره دوجداره حفاظ دار می باشد. شما این حفاظ را هم می توانید با پروفیل های upvc ایجاد کنید و هم از شیشه های دکوراتیو استفاده نمایید.

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار

قبل از هر چیز باید درباره انواع حفاظ پنجره دو جداره اطلاعات لازم را داشته باشیم. همانطور که میدانیم حفاظ ها بسته به نوع جنس و مدل های متفاوت و محلی که برای اجرای آن انتخاب خواهیم کرد؛ متفاوت هستند. چرا که حفاظ ها دارای میزان مقاومت متفاوتی می باشند و انتخاب نوع حفاظ بستگی به محل نصب آن دارد. در ادامه انواع حفاظ های پنجره را بررسی خواهیم کرد:

حفاظ آهنی

این حفاظ ها دارای مقاومت بالایی می باشند. در شکل ها و ابعاد متفاوتی قابل تولید هستند، از این حفاظ ها در پنجره های با ابعاد بزرگ و خانه های ویلایی خارج از شهر بیشتر استفاده می‌شود. البته این نوع حفاظ ها در شرایط آب و هوایی مختلف به طور متفاوتی عمل می کنند و در بعضی از جاها ممکن است ظاهر خود را از دست بدهند یا زنگ بزند به همین دلیل به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند.

حفاظ استیل

شاید بتوان این مدل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل این که در طول زمان ظاهر و رنگ آن ثابت می ماند و معمولاً با هر نوع آب و هوایی سازگاری لازم را دارد. به همین دلیل کیفیت خود را نیز حفظ می کند. این نوع حفاظ ها بهترین انتخاب ها برای مناطق مرطوب به حساب می آیند.

حفاظ فرفوژه

فرفوژه ها در واقع آهن گداخته شده هستند که در کوره داغ شده و پس از آن کوبیده می شوند، سپس به شکل های مختلف تبدیل می شوند. به همین دلیل این فرفوژه ها را می‌توان به شکل ها و ترکیب های زیبایی در آورد و از آن برای نمای ساختمان استفاده کرد .

حفاظ شبه چوب

این نوع از حفاظ ها مقاومت بالایی در برابر آتش و رطوبت دارند و در مناطقی که رطوبت بسیار بالایی دارند؛ از این سبک حفاظ ها هم استفاده میشود. البته به دلیل اینکه گرد و غبار را به خود جذب می کنند نیازمند نظافت و نگهداری مرتب می باشند.

پروفیل استفاده شده در مجموعه زاگرس از معتبرترین کمپانی ها می باشد. نصب پنجره شما توسط متخخصصان ما با انتخاب پروفیل کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب صورت می گیرد

 انواع پروفیل

به طور کلی می‌توان گفت پروفیل های متفاوتی را می توان برای پنجره های دوجداره به کار برد. با توجه به بررسی‌های انجام شده ، ویستا بست، وین تک و هافمن دارای بیشترین میزان کیفیت هستند، که از همین پروفیلهای اشاره شده برای تولید پنجره دوجداره حفاظ دار هم استفاده میشود. در بین این پروفیل های ذکر شده پروفیل ویستابست دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و عایق ایده آلی به شمار می آید. پروفیل استفاده شده در مجموعه فاراد پنجره از کمپانی VISTABEST می باشد. نصب پنجره شما توسط متخخصصان ما با انتخاب پروفیل کاملا استاندارد جهت شرایط آب و هوایی منطقه نصب صورت می گیرد.

مدل های پنجره دوجداره حفاظ دار

آکاردئونی
حفاظ هایی که مانند یک آکاردئون باز و بسته می شوند.این دسته از حفاظ ها برای درب و پنجره هایی که مساحت زیاد و شیشه‌های وسیعی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رولی
نمونه این حفاظ ها را بیشتر در مقابل درب مغازه ها و پارکینگ ها مشاهده نموده اید. ظاهراین حفاظ ها بسیار شیک و عملکرد آنها بسیار کاربردی تر از سایر مدل ها جهت استفاده در این محل ها برای نصب هستند.
نرده ای
این حفاظ ها در واقع به صورت نرده در مقابل پنجره قرار می‌گیرند و امکان باز و بسته شدن برای آنها وجود ندارد.
ابرویی
پنجره را نمی پوشانند و شبیه ابرو عمل می کنند. معمولاً روی پنجره هایی نصب می شوند که پهنای آنها نسبت به ارتفاع شان بیشتر است.البته باید گفت این نوع از حفاظ ها نسبت به سایر حفاظ های دیگر ظاهر زیباتری روی پنجره ها دارند.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره حفاظ دار

  1. مناسب در برابر سرما و گرما
  2. کاهش دهنده مناسب شدت صوت
  3. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی
  4. کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان
  5. تنوع در اشکال مختلف آن و شکل پذیری مناسب با معماری و فضای ساختمان

چگونه نصب کنم؟

برای نصب پنجره دوجداره حفاظ دار ابتدا باید پنجره ای مناسب را در جایگاه مناسب و استاندارد  آن نصب کنیم. نصب درب و پنجره توسط متخصصان حرفه‌ای و آموزش دیده در این زمینه باید انجام شود. پس از نصب پنجره دوجداره می توانید از کارشناسان و مشاوران گروه کاری تعمیرات تخصصی زاگرس برای انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجره، موقعیت و جایگاه قرار گیری آنها کمک بگیرید. پس از اندازه گیری های لازم برای ساخت و نصب حفاظ پنجره توسط متخصصان ما و انتخاب طرح، نوع جنس و رنگ حفاظ تولید آن صورت می‌گیرد و نصاب برای نصب به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند.

از کجا بخرم؟

برای خرید پنجره دوجداره حفاظ دار بهتر است به سراغ تولیدکنندگان معتبر رفته و برای مشاوره در خصوص نصب و تولید حفاظ از آنها کمک بخواهید.بهتر است محافظ های پنجره پیش از خرید به تولید کنندگان معتبر آن سفارش داده شود تا کاملاً مطابق با ابعاد مورد نظر مدل و طرح دلخواه شما باشد.

یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ میباشد،شاید تصور مردم از این نوع حفاظ ، فقط میله های فلزی ساده باشد. اما گروه کاری زاگرس با ایده های جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره را کاملا تغییر دهد. این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کننده های درب و پنجره دوجداره می باشد. پنجره دوجداره حفاظ دار از تولیدات جدید این مجموعه است که در این محصول طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است. در مورد طراحی و رنگبندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی طراحی ها را می توان متناسب با سفارش شما و نمای ساختمان ساخت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *