تعمیر دوجداره تهران کرج

تعمیر دوجداره تهران کرج

تعمیر پنجره دوجداره در تهران و کرج

گروه تعمیرات تخصصی زاگراس با مدیریت محمد باقر حقیقی با داشتن بالغ بر 20 سال تجربه. در زمینه انجام تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره و سه جداره upvc و.همچنین الومینیوم. و انجام تعمیر فریم لس آمادگی ارایه خدمت تعمیر دوجداره تهران کرج به همشهریان عزیز تهران در کل. مناطق 22 گانه و کرج و همچنین شهرستان های حومه می باشیم.خدماتی که گروه کاری ما در زمینه تعمیر دوجداره تهران کرج و تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره ارائه می کند. در اسرع وقت و تمامی ایام هفته حتی در روز های تعطیل. با مناسب ترین قیمت و مناسب تزین کیفیت به شما مشتریان گرامی ارایه خواهد شد.

خدمات تعمیر دوجداره تهران کرج و تعمیر و رگلاژ پنجره یوپی وی سی و الومینیوم. در هر لحظه از شبانه روز و در سراسر مناطق 22 گانه تهران (شمال ، جنوب ،مرکز ، شرق ، غرب ) و تمامی. مناطق کرج و شهرستان های حومه انجام می پذیرد.

استفاده از پنجره دوجداره :

هنگام بروز خرابی تعمیرات پنجره دوجداره یک امر ضروری برای استفاده بهتر تر از این محصول عالی با مزایای بی نظیر می باشد. پنجره های دوجداره به گونه ای. طراحی و. ساخته. شده اند. که توسط تعمیرکار پنجره دوجداره قابل تعمیر و رگلاژ باشند. اما تعمیرات پنجره upvc یک کار کاملا تخصصی بوده و باید توسط افراد خبره انجام شود.

دقت کنید که یراق الات پنجره دوجداره را با پارچه خیس شستشو دهید. و در هنگام تمیز کردن شیشه دوجداره فشار زیادی به ان وارد نکنید. زیرا اگر زیر شیشه مورد نظر جابه جا شود لنگه از رگلاژ خارج می شود.

بیشترین بخشی که از پنجره های دوجداره در تحرک است بخش دستگیره می باشد. که به وسیله اسپانیولت عمل می کند. و توپی را. در زاماک جای داده. و لنگه پنجره در فریم محکم می شود. بهتر است دستگیره پنجره دوجداره را در هنگام استفاده بیش از حد تحت فشار قرار ندهید.

مهمترین نکاتی که در اقدام به تعمیر دوجداره تهران کرج باید در نظر داشته باشید:

نحوه استفاده درست از پنجره دوجداره بسیار مهم است. به طور کلی درب و پنجره های دوجداره باید به درستی نگه داری و استفاده شوند. تا که سال های متمادی کارایی و بهره وری خود را حفظ کنند. اما گاهی با نصب نادرست اولیه و یا شیوه نادرست استفاده دچار مشکلاتی می گردند که خوشبختانه کاملا قابل تعمیر و یا تعویض می باشند.

این نکته را از یاد نبرید که این اطمینان در نگهداری این نوع درب و پنجره ها وجود دارد. که تمامی قطعه های ان از جمله یراق آلات ، دستگیره ها و لولا ها و اسپانولیت قابل تعمیر هستند. همچنین در موارد لزوم می توان در تعمیرات پنجره دوجداره این قطعات را تعویض کرد. و با خیال راحت از مزایای عالی این نوع درب و پنجره ها بهره برد.

مزایای درب و پنجره. دوجداره upvc. باعث شده. است. که امروزه تمامی اقشار جامعه به اهمیت ان پی ببرند. از جمله این موارد می توان به صرفه جویی در انرژی و عایق بندی حرارتی و صوتی اشاره کرد. که همه چیز را برای ارامش شما محیا می کند.

لیست تعمیرات و رگلاژ قابل اجرا برای درب و پنجره upvc به صورت است:

  • انجام تعویض یراق آلات معیوب
  • اجرای تعویض لولاهای درب و پنجره upvc
  • اضافه کردن قسمت بازشو به پنجره های فیکس و تغییر چپ بازشو یا راست بازشو بودن
  • اجرای رگلاژ پنجره upvc و تنظیم تمامی قطعات
  • رفع ایرادات و صدا یا افتادگی. هنگام باز. و بسته. کردن پنجره های. دوجداره یا upvc.
  • عایق بندی. صاگیری. و گرفتن. درزهای موجود در پنجره های دوجداره.
  • تعویض و تعمیر قفل و دستگیره پنجره های دوجداره upvc
  • تعویض لاستیک های ضربه گیر اطراف درب و پنجره
  • تعویض لولاهای پنجره فریم لس
  • تعویض و یا تعمیر اسپانولیت ( اسپانیولت ) پنجره های دوجداره upvc

برای جلوگیری از ایرادات احتمالی و در نتیجه عدم نیاز به تعمیر پنجره upvc  باید مواردی را رعایت کنید از جمله:

  • استفاده درست. از پنجره دوجداره. و باز و بسته. کردن اصولی.
  • تعویض دوره ای لاستیک های اطراف پنجره upvc برای عایق بندی و درزگیری بهتر
  • اطمینان از وجود فریم اهنی در اطراف پنجره های دوجداره در هنگام نصب
  • تنظیم دقیق یراق الات پنجره های دوجداره که این مورد به عهده تعمیرکار پنجره یو پی وی سی می باشد.
  • سفت کردن پیچ های قفل و دستگیره پنجره های دوجداره در هنگام شل شدن

انواع پنجره های قابل تعمیر گروه تعمیرات زاگرس :

  • انواع پنجره های دوجداره upvc
  • پنجره های الومینیومی
  • انواع پنجره تک و دوجداره فریم لس
  • تعمیرات پنجره فولکس واگنی

رگلاژ پنجره upvc

رگلاژ به معنای تنظیم دقیق می باشد و در بحث درب و پنجره های دوجداره نیز کاربرد دارد. و به قرار گیری دقیق و درست یراق الات و لولا در جای. خود و. باز و بسته. شدن بدون ایراد اطلاق میشود.

یکی از مهمترین قسمت های پنجره دوجداره، شیشه ان است. که در بحث رگلاژ نیز تاثیر به سزایی دارد و تعمیرکار پنجره دوجداره با استفاده از زیر شیشه های مخصوص باعث قرار گیری. درست شیشه در جای. خود شده. و وزن. شیشه دوجداره در تمامی نقاط پنجره دوجداره پخش می شود. و پنجره یو پی وی سی و الومینیوم. به خوبی باز و. بسته. شده. و در جای خود محکم گردد.

اسپانولیت (اسپانیولت ) نیز از جمله مواردی است که باید در رگلاژ پنجره تنظیم و چک شود. و همچنین زاماک و یراق الات نیز در بحث تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره نقش کلیدی را ایفا می کنند. و تعمیرکار باید دقت کند که این دومورد به درستی عمل کنند، در غیر این صورت یا تعمیر شود و یا تعویض گردد.

بحث بعدی که در تعمیر و رگلاژ پنجره های upvc مطرح میشود بحث لولا می باشد. که به دو صورت استفاده از الن و جابه جایی توسط ابزار  مخصوص انجام می پذیرد. البته الن در تنظیم یراق الات و زاماک نیز کابرد دارد.

علت عایق حرارتی و عایق صوتی پنجره upvc

عایق بندی پنجره دوجداره از جمله مواردی است که باعث استفاده از این نوع درب و پنجره ها. در ساختمان ها. شده است. و دلیل عایق بودن پنجره های upvc وجود شیشه دوجداره و همچنین. جنس پنجره های یو پی وی سی و لاستیک های درزگیر مخصوص می باشد.

چسبی که در پایان نصب به. اطراف پنجره های. دوجداره. زده میشود. سبب عایق کامل پنجره های دوجداره. شده  و. درب و پنجره. upvc و. الومیینوم. از نظر حرارتی و صوتی در بالاترین سطح عایق بندی قرار می گیرند.

البته چسب کاری و رگلاژ دقیق پنجره های دوجداره سبب اب بندی و جلوگیری از نفوذ اب از اطراف پنجره دوجداره نیز میشود.

تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی با  تعمیر پنجره الومینیوم تفاوت های زیادی دارد و دلیل این تفاوت در ساختار و یراق الات است.

فاکتورهایی که در رگلاژ درب و پنجره دوجداره موثراند

نحوه رگلاژ یکی از قسمت های اصلی خدمات پنجره upvc می باشد که فاکتورهای ریز متنوعی را شامل می شود. که اشاره کوتاهی به این موارد خواهیم کرد که بیشتر جنبه اشنایی دارد تا آموزشی.

شیشه دوجداره بخش اساسی در این مبحث است که با زیر شیشه رگلاژ می شود و پس از ان لنگه که به وسیله لولاها و زاماک و اسپانیولت که با دقت تعمیرکار و موقعیت سنجی مناسب ممکن می شود.

چهارچوب یا فریم upvc نیز نیاز به رگلاژ دارد که به وسیله پیچ کردن. اصولی. در فریم. اهن اجرایی. شده. و باعث عملکرد صحیح درب و پنجره دوجداره می شود.

دستگیره ها و قفل نیز در رگلاژ پنجره دوجداره. تاثیر گذار. است. و بستن. اصولی در کنار جنس. محصول و ایجاد یک بستر مناسب برای کارکرد درست باعث می شود تا همه چیز محیای استفاده طولانی مدت گردد.

تعمیرات فریم لس

در شهرهای بزرگ و کوچک ساختمان هایی با نمای تمام شیشه ای به چشم میخورد. که زیبایی منحصر به فردی. به طراحی خارجی. ساختمان ها. داده است. و در طی سال های گذشته. تعداد این نماها رو به افزایش است. نمای تمام شیشه با فریم الومینیومی که. در این ساختمان ها. به کار. رفته است. را نمای فریم لس می نامند و مزایا و کارایی های خاص خود را دارد و مهندسی ساخت. نمای فریم لس با متد های روز دنیا می باشد.

نمای فریم لس از دو بخش ثابت و بازشو تشکیل می شود. به گونه ای که تعدادی از شیشه های مستطیلی شکل به صورت ثابت نصب می شوند و فیکس هستند. و تعدادی هم به صورت بازشو. وقابلیت باز. و بسته. شدن. را دارند . قسمتی. که باعث باز. و بسته. شدن لنگه. متحرک می شود را لولا می نامند. و به طور کلی هر نمای متحرک فریم لس از دو لولا در دوطرف عمودی تشکیل می شود. و به وسیله پیچ های مخصوص ابتدا در لنگه و سپس در فریم الومینیومی یا اهنی وصل می گردد. البته نصب لولای فریم لس با محاسبات دقیق انجام می شود. تا در هنگام. باز و. بسته. کردن. مشکلی ایجاد نشود.

.

در بحث تعمیرات فریم لس بیشتر لولای ان دچار مشکل می شود. در طی. اتفاقات و. باز و بسته. کردن غیر اصولی و همچنین جنس نامرغوب لولا ، خرابی به بار می اورد.   لنگه ها نمای فریم لس مورد نظر را کامل از کار می اندازد. تنها راه حل بازگشت کارایی ان تعویض لولای. شکسته یا خم. شده با لولای. مرغوب جدید است.

دقت کنید که تعمیرات پنجره فریم لس نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد زیرا هم امکان سقوط لنگه وجود دارد. و همچنین ممکن است نصب و تعویض لولا به خوبی انجام نشود و بعد از مدت زمانی لولای جدید نیز دچار خمیدگی شود.

تعمیر پنجره upvc یکی از حرفه هایی است که تخصص و تجربه در ان حرف اول را می زند. و بدون شک افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند. تنها مشکلات به وجود امده را افزایش می دهند و هزینه های تعمیرات و رگلاژ را بالا می برند.

تمامی قطعات پنجره دوجداره باید به درستی تنظیم شوند. و در صورتی که قابلیت تعمیر وجود نداشته باشد، تعویض شوند تا کارایی صد در صدی باز گردد.

تعویض شیشه پنجره دوجداره در تعمیر دوجداره تهران کرج

انجام خدمات تعویض. شیشه. شکسته. پنجره های. دوجداره upvc توسط گروه تعمیرات تخصصی زاگرس. در سطح تهران و کرج است که به صورت 24 ساعته انجام می شود. که با استفاده از بهترین شیشه های دوجداره. در طرح تعویض شیشه. شکسته. به عنوان. بهترترین مرکز خدمات پس از فروش درب و پنجره upvc و الومینیوم شناخته می شود.

تعویض و تعمیر. یراق آلات و. لولاهای شکسته. پنجره های. دوجداره upvc.

تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc نیاز به دانش بالایی در شناخت قطعات دارد. این موضوع در تعیین قیمت و هزینه موثر است. به گونه ای که در زمان تعویض قطعاتی همچون اسپانیولت و زاماک یا سیستم دستگیره و متعلقات. قفل درب و پنجره باید تعمیرکار بررسی کند که با توجه به مقدار مبلغ پیشنهادی کارفرما لازم است چه نوعی از ان ها تهیه شود.

یه عنوان مثال قیمت ست یراق الات کامل یک پنجره پی وی سی از حدود. دویست هزار. تومان. شروع. شده. و با توجه به کیفیت متغییر است. که توضیحات تکمیلی و تخصصی در زمان تماس شما عزیزان. در اختیارتان قرار. داده. می شود. و در این مقاله کوتاه. هدف بیشتر اشنایی است.

تهیه و تعویض لولاهای. شکسته. بیشترین. بخش مورد تقاضا. را در بحث تعمیرات به خود. اختصاص. داده. است. و به دلیل حساسیت کار و محاسباتی بودن این مورد، همیشه بهترین تعمیرکاران از پس از ان بر می ایند. تعمیر و رفع مشکلات پنجره upvc در جهت استفاده بهینه تر و مناسب تر مورد تقاضا قرار می گیرد. و افراد پس از کسب اطلاعات کامل در این حوزه با ما تماس می گیرند.