یکی از مزایای اصلی تعویض درب و پنجره UPVC و آلومینیومی و دوجداره، امکان نصب آن بر روی ساختمان هایی با درب و پنجره قدیمی، تک جداره یا دو جداره آهنی و یا آلومینیومی است. امروزه تعویض درب و پنجره به یکی از معضل. ترین کابوس های. خانواده ها. تبدیل شده. دلیل آن هم واضح است. بخاطر تصور اشتباه از عواملی چون  تخریب دیوارهای منازل، بنایی طولانی مدت، گچ بری،رنگ امیزی و هزینه های سرسام اور تعویض درب و پنجره است که آن ها را قانع میکند از همان درب و پنجره های قدیمی با کمترین کیفیت و کارایی مطلوب استفاده کنند که مضرات بی شماری دارد و مهمترین آن افزایش هدر رفت انرژی و در پیرو آن افزایش هزینه اقتصادی می باشد. اما راه حل این موضوع در دستان ماست و آن هم تعویض بدون حتی کوچکترین تخریب و بنایی است.

تعویض درب و پنجره UPVC و آلومینیومی با آهنی و الومینیومی

امتیازی که شرکت نماسازان زاگرس نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی بدون تخریب و حتی کوچکترین خرابی است. در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد. ویژه ما استفاده از خدمات تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با پی وی سی است وبهتر است. که فریم آهنی قدیمی. از داخل دیوار. خارج شده. و پنجره. استاندارد ساختمانی نصب گردد. تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره. برخوردار. شده. و از زندگی. ماشینی دوری کنید. 

اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد. برای تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی تنها کافی است. فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود. تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره تعمیرات تخصصی زاگرس. تعویض پنجره دوجداره و آلومینیوم. برای. پوشاندن. فریم. قبلی. ساخته شده. و به وسیله تعمیرکاران. متخصص ما تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره بدون تخریب به بهترین نحو صورت گیرد.

.

به طور کلی استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته. و به راحتی روی فرم پنجره آهنی. و یا الومینیومی. سوار شده. و نمای. پنجره را تحت پوشش قرار می دهد. و هم چنین درب و پنجره. یو پی وی سی به راحتی. عایق شده. و در زمان کوتاه و سهولت عملیات نصب انجام می شود. در بیشتر موارد در تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده میشود. که خود علاوه بر عایق بودن بیشتر ، فریم پنجره قبلی (قدیمی) را نیز تحت پوشش قرار میدهد. و باعث زیبایی. و عدم دیده. شدن پنجره های قبلی میشود.

لزوم تعویض پنجره دوجداره و آلومینیوم
  • جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما

  • زیبایی و تنوع در رنگ

  • عایق صوتی

  • کاهش هزینه های اقتصادی و انرژی

  • افزایش طول عمر درب و پنجره

  • تعویض شیشه قدیمی پنجره دوجداره برای افزایش کارایی در مصرف انرژی

  • تنوع در انتخاب درب و پنجره و یراق آلات

  • مقاومت در برابر نفوذ آب باران

  • عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید

  • غیر قابل اشتعال در آتش سوزیها و دوام و استحکام بالا

  • وزن کم،قابلیت بازیافت،سهولت در نظافت و سرعت در نصب

تعویض پنجره های قدیمی و جای گزینی پنجره های جدید با سرعت بسیار بالا حتی کمتر از چند ساعت انجام میشود. و هیچ گونه خرابی ساختمان را در پی ندارد و باید توجه کرد. که اگر چند واحد ساختمانی در یک مجتمع  با هم در طرح تعویض شرکت کنند. روند کار هر واحد سریع تر انجام میشود. و در کنار به. دست آمدن. نمای زیبا. ساختمان. مزایای فراوان پنجره دوجداره به خانه شما قدم می گذارد. و از سر و صدای کوچه و خیابان و ورود گرد و خاک و قبوض برق و گاز با ارقام سنگین و دمای خانه نامطلوب خبری نخواهد بود.

پس از تعویض درب و پنجره ها می توان به جرات می توان گفت. میزان  صرفه جویی در انرژی تا ۴۵ درصد افزایش می یابد.

نحوه تعویض پنجره قدیمی

به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی می باشد،برای تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره پی وی سی و الومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی نبوده و درب و پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم درب و پنجره قدیمی نصب میشود. به این ترتیب که درب و پنجره هاي قدیمی. با فرز بریده. شده و درب و پنجره هاي. دوجداره پی وی سی و الومینیوم. بوسيله پيچ هاي مخصوص بر روي فریم (قاب) درب و پنجره هاي قبلي نصب مي گردد و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

در تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب. لنگه ها و شیشه های. پنجره قدیمی. برداشته. شده. و فریم دورتا دور پنجره یا به عبارتی فریم محیطی. پنجره که در دیوار فرو. رفته باقی. می ماند. و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا الومینیومی به فریم محیطی باقی مانده پیچ می شود. به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص تعویضی (پروفیل بازسازی) معمولا قسمت. کمتری از فریم محیطی بعد از نصب پنجره دو جداره. یو پی وی سی. یا الومینیومی. دیده. می شود. اگر سطح مقطع پروفیل محیطی که از پنجره قدیمی باقی می ماند کمتر از حد مجاز(۶سانت) باشد یا باید از پروفیل های بازسازی استفاده کرد و یا با آهنگری و آنکشی سطح مقطع ۶ سانت را بوجود آورد.البته استفاده از پروفیل های بازسازی در صورت نصب و ساخت صحیح توصیه می شود زیرا علاوه بر کارایی بهتر موجب زیبایی محیط پنجره می شود.

پارامترهایی که در قیمت تعویض پنجره دوجداره و آلومینیوم قدیمی بدون تخریب در رده های بالاتری قرار دارند می توان از جنس پروفیل ، یراق الات ، ابعاد پنجره اهنی و قدیمی ، شیشه دوجداره و سلایق کارفرما نام برد.

تاثیر تعویض پنجره قدیمی در عایق بندی

درب و پنجره های قدیمی که در گذشته استفاده میشد دارای ایرادات و معایب فراوانی بودند که موجب میشد تا علاوه بر عایق نبودن ساختمان ها،چهره زشت و ناپسندی در نمای داخلی و خارجی محیط ایجاد شود. 

عایق بندی ساختمان ها امروزه. بسیار مورد توجه. قرار گرفته است. و نقش درب و پنجره های دوجداره پی وی سی و الومینیوم در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است به گونه ای که تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی کاملا در بین اقشار مختلف جامعه احساس میشود. زیرا ورود سرما در فصل زمستان و همچنین ورود گرما و ریزگردها و الودگی ها در روزهای مختلف سال در کلان شهرها باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود.

علت عایق نبودن پنجره های قدیمی دلایل فراوانی دارد. که پنجره های دوجداره کاملا. این معایب. را پوشش داده. و بعد از تعویض پنجره قدیمی با پی وی سی خواهید دید. که چگونه دمای محیط. تنظیم شده. و از ورود سرما. در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد. و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی از مزایای بی نظیر درب و پنجره های پی وی سی و الومینیوم بهره مند خواهید شد.

اقداماتی که باید قبل از تعویض بدون تخریب انجام دهید

تعویض پنجره های قدیمی در کشور ما جایگاه مناسبی پیدا کرده است و با توجه به اهمیت انرژی و اقتصاد خانوارها در عصر امروز این امر روند رو به رشدی را دنبال می کند.

برای تعویض پنجره قدیمی ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را قرار است جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید برای مثال پنجره های یو پی وی سی مد نظر شماست یا پنجره های دوجداره الومینیومی.

تعویض پنجره قدیمی با پی وی سی و یا الومینیوم تفاوت زیادی در روند کار ندارد و این فقط سلیقه شماست که مقدم بر کار است.

اندازه گیری ابعاد درب و پنجره تعویضی برای استعلام قیمت حدودی نیاز است. وشما می توانید این اندازه گیری را قبل از تماس انجام دهید تا ما بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم. فقط دقت کنید که برای اندازه گیری فریم اهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید زیرا قرار نیست این بخش از دیوار جدا شود. و پروفیل بازسازی به. گونه ای طراحی. شده است. که در این فریم . قاب شده و بعد. از پیچ شدن. اصولی عایق بندی و درزگیری می شود.

تعویض پنجره دوجداره و آلومینیوم

بعد از استعلام قیمت و توافق بین کارفرما. و تیم کاری ما ، نصاب پنجره. دوجداره در محل. حاضر. شده. و ابعاد دقیق. را گرفته. و به تولیدی. طرف قراداد. تیم کاری گروه تخصصی زاگرس اعلام کرده و عملیات تولید انجام میشود.

از  کارفرما انتظار می رود تا محیط را برای تعویض پنجره قدیمی اماده کند البته تنها با خلوت کردن اطراف پنجره تعویضی همه چیز محیا میشود و بقیه موارد از برش پنجره اهنی تا نصب و عایق بندی به عهده تیم کاری ما می باشد.

تعویض پنجره قدیمی یک امر حیاتی است. و تمامی افراد به اهمیت. این موضوع. پی برده اند. با توجه به اینکه تعویض پنجره بدون تخریب انجام میشود. برای بهره مندی از مزایای بی نظیر پنجره های دوجداره بهتر است این عملیات را انجام دهید.

برای تعویض درب و پنجره و حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تعویض پنجره قدیمی و شیشه شکسته,پنجره دوجداره,تعویض بدون تخریب,تعویض درب و پنجره قدیمی اهنی با درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیومی بدون تخریب,نحوه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره,پنجره,درب,آهنی,الومینیوم,upvc,یو پی وی سی,تعویض پنجره,

.

گروه کاری تعمیرات تخصصی زاگرس با مدیریت آقای محمد باقر حقیقی بالغ بر 20 سال تجربه در زمینه تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و تعمیر فریم لس ، کرتین ن وال ، فولکس واگنی و غیره را دارد و تعداد بیشماری از نمونه کارهای موفق را در سطوح بزرگ صنعتی یا حجم کوچکتر خانگی تقدیم مشتریان ارزشمند خود کرده است. مفتخریم که در خدمت شما همشهریان عزیز تهران و کرج باشیم ،لازم به ذکر است که خدماتی که اینجانب در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره ارائه می کنم در اسرع وقت و تمامی ایام هفته حتی در روز های تعطیل با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

تعمیر و فروش دوجداره UPVC

 

همچنین لازم به ذکر است که خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره یوپی وی سی و آلومینیوم در هر لحظه از شبانه روز و در سراسر مناطق 22 گانه تهران (شمال ، جنوب ،مرکز ، شرق ، غرب ) و تمامی مناطق کرج و شهرستان های حومه انجام می پذیرد