تعمیر، رگلاژ و تعویض انواع پنجره دوجداره و درب دوجداره upvc

سبک زندگی های امروزی در مناطق پرترافیک و پرهیاهوی شهری. ناخواسته روح و زندگی انسان را آزرده می سازد. که علی رغم تعامل بسیاری افراد و عادی نگری، متاسفانه این موضوع واکنش و پیامدهای منفی. در بخش سلامت انسان را با خود به همراه دارد. آلودگی های شهری تنها به شهرهای بزرگ و کلانشهرها اختصاص ندارد و در مناطق و شهرهای کوچک نیز این معضل به حجم کمتری به وجود دارد. از اینرو استفاده از پنجره های دوجداره و همچنین نیاز به خدمات تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره در جوامع امروزی ناگذیر است.

ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc  قطعا با توجه به سوابق کاری و تخصص تیم خدماتی تعمیرات زاگرس می تواند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان عزیز در مناطق تهران بزرگ ، البرز و شهرستان های حومه باشد. شرکت خدماتی زاگرس شرکتی توانمند است که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره یو پی وی سی فعالیت می کند.

انواع خدمات تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره upvc

  • تعمیرات رفع گیر و رگلاژ و رفع مشکلات بوجود امده. در هنگام باز و بسته کردن درب و پنجره یو پی وی سی.
  • افزودن بازشو به پنجره های فیکس
  • تعمیر و تعویض یراق الات نامرغوب
  • تعویض و اضافه  کردن لولا به درب و پنجره دوجداره
  • تعویض شیشه های نامناسب و شکسته.
  • تعمیرات فریم لس و تعویض لولای بازشو
  • تعویض لاستیک (نوار) اطراف پنجره دوجداره
  • تعویض و تعمیر اسپانیولت
  • تعمیر و تعویض دستگیره از. کار افتاده پنجره های دوجداره.
  • تعویض قفل درب و پنجره دوجداره
  • درزگیری و عایق بندی اطراف پنجره های دوجداره upvc
  • نصب کردن توری الومینیومی رولی ویژه ی پنجره های upvc
  • انجام نظافت و تمیزکاری پنجره ها با بهترین مواد شوینده

تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

معرفی اجزای مختلف پنجره دوجداره UPVC با تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

برای آنکه با چگونگی تعمیر پنجره‌های دوجداره آشنا شوید، ابتدا لازم است که با اجزای مختلف یک پنجره دوجداره آن آشنا شوید. پنجره دوجداره نیز مانند سایر پنجره‌های موجود. در اطراف شما، از اجزای مختلفی تشکیل شده است. اجزای مختلف پنجره‌های دوجداره، هر یک دارای جنس خاصی هستند و استحکام متفاوتی دارند. همچنین اجزای کلی پنجره‌های دوجداره، سه بخش اصلی هستند و سایر اجزا در این سه قسمت قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این اجزای مختلف پنجره دوجداره UPVC شامل، پروفیل قاب و بازشو UPVC، زهواره UPVC، لاستیک درزبندی، پروفیل گالوانیزه، شیشه یا پنل و یراق آلات است. در ادامه درباره اجزای اصلی پنجره دوجداره بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

پروفیل UPVC

پروفیل‌های UPVC نوعی ماده. بهبود یافته از پروفیل‌های PVC هستند. این پروفیل‌ها استحکام بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان انعطاف‌پذیر نیستند، به همین دلیل به عنوان عایق برای صدا و حرارت قابل استفاده هستند. پروفیل‌های UPVC سبک هستند و عمر بالایی دارند. زمانی که در فضای خالی بین این پروفیل‌ها از ورقه فلزی گالوانیزه استفاده می‌شود، مقاومت آن افزایش می‌یابد. وجود گالوانیزه همچنین باعث کاهش عبور امواج از پروفیل نیز می‌شود.

یراق آلات

یراق آلات پنجره، نقش مهمی در ایجاد امنیت و کاربردی‌تر شدن پنجره‌های دوجداره دارند. از آنجایی که استهلاک یراق آلات پنجره، بیش‌تر از سایر اجزا است، آشنایی و توجه به این جزء در تعمیر پنجره اهمیت فراوانی دارد. به علاوه، استفاده از یراق آلات با کیفیت، باعث افزایش استحکام پنجره‌ دوجداره و مقاومت در برابر خوردگی می‌شود. بهتر است بدانید، که نحوه باز و بست شدن پنجره. نیز کاملا بستگی به نوع یراق آلات. نصب شده روی پنجره‌ها دارد.

شیشه

شیشه‌های مناسب برای نصب روی پروفیل‌های UPVC در انواع مختلف دو جداره یا چند جداره وجود دارند. این دسته از شیشه‌ها به طور موثر در کاهش مصرف انرژی‌ نقش دارد. شیشه های دو جداره و چند جداره، مقاومت بالایی در تغییرات دمایی مختلف دارند و مانع نفوذ آلودگی‌های صوتی به فضای داخلی محیط زندگی می‌شود. برای نصب این شیشه‌ها، متخصصان نصب شیشه، پس از اندازه‌گیری دقیق پنجره و جایگاه قرارگیری شیشه‌ها، اندازه‌ها را به واحد تولید ارجاع می‌دهند و سپس شیشه‌ها را در جای خود به طور صحیح نصب می‌کنند. توجه داشته باشید، که نصب صحیح شیشه‌ها بر بهبود کارآیی پنجره‌های دوجداره تاثیر دارد.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

چه زمانی به تعمیرات پنجره دوجداره UPVC نیاز است؟

چه زمانی به تعمیرات پنجره دوجداره UPVC نیاز است؟

  • رفع افتادگی پنجره دوجداره
  • رگلاژ پنجره upvc
  • نفود سرما و گرما از درزهای درب و پنجره UPVC
  • بسته نشدن پنجره. دوجداره UPVC.
  • نفوذ آب از اطراف پنجره به داخل
  • خراب شدن لاستیک های اطراف شیشه پنجره دوجداره
  • عایق بندی پنجره دو جداره
  • تعمیر اسپانیولت پنجره
  • تعمیر قفل درب یو پی وی سی
  • تعمیر یا تعویض قفل درب دوجداره
  • تعمیر دستگیره درب دوجداره
  • شکستن یا دفرمه شدن. لولای بازویی فریم لس.

اموزش تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc

تولید و عرضه پنجره های دوجداره upvc در سطح کشور موجب ایجاد تنوع در طراحی و نصب در ساختمان ها شد به گونه ای که با گذشت دو دهه از فروش این محصول هنوز مهندسان حوزه صنعت در فکر تولید درب و پنجره های تلفیقی هستند.

چالش هایی که در بحث رگلاژ و تعمیر پنجره upvc دوجداره با ان مواجه ایم؛ بسیار تخصصی تر و فراتر از دهه گذشته است و مفسران صنعت ساختمان بر این باورند که با ورود تکنولوژی های جدید نظیر اینترنت اشیا که باعث هوشمند سازی می شود همه چیز محیای یک انقلاب عظیم در حوزه ابزارهایی همچون درب و پنجره می شود.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

امروزه شاهد ورود انواع درب و پنجره در حالت ها و شکل و ظواهر مختلف هستیم که برای تعمیر و رگلاژ هر یک نیاز است تا مواردی رعایت شود که به طور کلی به چند مورد اشاره می کنیم:

برای رگلاژ پنجره های upvc تک لنگه و دو لنگه که از یک ساختار برخوردارند. تفاوت انها تنها در یک پروفیل T و یک لنگه ثابت است، از زیر شیشه و تنظیم زاماک و برطرف کردن ایرادات اسپانیولت و افزودن لولا استفاده می شود.

برای تنظیم پنجره دوجداره در طرح فولکس واگنی از آلن مخصوص و اچار مختص اینکار و جا به جایی لولاها و همچنین تنظیم زیر شیشه ها با کارتک استفاده می شود.

برای تعمیرات پنجره upvc و رگلاژ ان در طرح های. تلفیقی الومینیوم و پی وی سی از تمامی ابزار. که برای اینکار تولید و طراحی شده است استفاده می شود. که تعمیرکاران محدودی با تعمیرات و رگلاژ ان اشنایی دارند.

تعمیر قفل درب دوجداره

تعمیر قفل درب دوجداره

اگر چه به ندرت ولی حتما هر قفلی یک روز خراب خواهد شد. وقتی قفل درب یو پی وی سی آسیب می بیند اولین گزینه اینست که قفل باید تعویض شود. اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد امکان تعمیر قفل درب upvc هم وجود دارد. به هر حال وقتی قفل درب و پنجره یو پی وی سی مشکل پیدا می کند دو راه پیش رو داریم:

  • تعمیر قفل درب دوجداره
  • تعویض قفل درب دوجداره

رگلاژ پنجره دوجداره چگونه انجام می شود؟ تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

یکی از پر درخواست ترین مواردی که در راستای تعمیر پنجره دوجداره upvc و تعمیر درب upvc مطرح می شود مبحث رگلاژ پنجره دوجداره است. رگلاژ پنجره یو پی سی وی یا رگلاژ درب دوجداره به معنای تنظیم قطعات مختلف پنجره و در است. به این ترتیب تمام قطعات در جای. خود قرار گرفته و ایرادی در باز و بسته. شدن پنجره و درب مشاهده نمی شود.

اغلب رگلاژ پنجره یو پی وی سی باید توسط تعمیرکار یا سرویسکار انجام شود. مواردی مانند بسته نشدن پنجره دوجداره یا. رفع افتادگی پنجره دوجداره تماما به علت از. رگلاژ خارج شدن پنجره اتفاق می افتد. دلایلی همچون نصب نامناسب و استفاده غیر صحیح موجب می شود که به رگلاژ درب دوجداره نیاز شود.

رگلاژ پنجره یو پی وی سی و رگلاژ پنجره دوجداره الومینیومی یک تخصص است و نیاز به تجربه بالایی دارد. به طور کلی در بحث رگلاژ چند نکته اساسی. وجود دارد که در صورت رعایت نکردن. آن موارد و یا انجام نادرست رگلاژ پنجره. دوجداره دوحالته ممکن است موجبات شکسته. شدن شیشه پنجره فراهم شود.

  • تعمیر پنجره های دوجداره
  • رگلاژ پنجره دوجداره دوحالته لولایی
  • رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته
  • تعمیر پنجره دوجداره فولکس واگنی
  • تعمیر پنجره دوجداره کشویی
  • رگلاژ پنجره فریم لس

اصلاح صداگیری پنجره‌های دوجداره

یکی از مزیت‌ها و برتری‌های پنجره‌های دوجداره، آن است که عایق صدا هستند و مانع ورود سر و صدای بیرون به داخل می‌شوند. بنابراین اگر پنجره‌های دوجداره اطراف شما، آلودگی‌های صوتی بیرون از اتاق را به داخل منتقل می‌کنند، لازم است که با یک متخصص تعمیر پنجره‌های دوجداره تماس بگیرید و از او درخواست کنید که برای بررسی پنجره‌ها مراجعه کند.

تعمیر یا تعویض لولاهای آسیب دیده و شکسته

لولاهای پنجره دوجداره به راحتی آسیب نمی‌بینند. البته ممکن است به دلیل استفاده نادرست،‌ نصب غیر حرفه‌ای یا اتفاقاتی مانند زلزله و نشست ساختمان، دچار آسیب، شکستگی یا جابه‌جایی بشوند. این آسیب باعث می‌شود که کارآیی پنجره دوجداره از بین برود. بنابراین بهتر است در صورت مشاهده شکستگی یا آسیب دیدگی در لولاهای پنجره دوجداره، برای تعویض یا تعمیر آن‌ها، هر چه سریع‌تر اقدام کنید. 

هزینه تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره در شهر تهران

هزینه تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره در شهر تهران:

در شهر تهران به دلیل اینکه بسیاری از مناطق دارای ترافیک شهری میباشند و نیز فضای مناسبی جهت پارک خودرو وجود ندارد هزینه تعمیر پنجره دوجداره در شهر تهران ارتباط زیادی به موقعیت و محل پروژه دارد. بسیاری از پروژ های اجرایی در این مناطق با همکاری مالکین به روزهای پایانی هفته موکول میشود تا فرایند تعمیر پنجره دوجداره با دقت و توجه بیشتری انجام شود. در صورت نیاز به خدمات فورس با تقبل هزینه ایاب ذهاب ارائه خدمات امکان پذیر خواهد بود.

هزینه تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره در کرج:

استان البرز به دلیل وسعت نیز شرایطی مشابه شهر تهران را دارد با این تفاوت که وسعت در این استان بسیار بیشتر از شهر تهران میباشد و برآورد هزینه های تعمیر پنجره دوجداه در کرج نیز تابعه موقعیت پروژه و فاصله آن با شهر تهران میباشد.اختلاف هزینه تعمیر پنجره دوجداره در کرج با شهر تهران به طور میانگین 50 الی 60 درصد خواهد بود.

تعویض یا تعمیر یراق آلات شکسته و آسیب دیده

برای آنکه پنجره شما به درستی باز و بسته شود. باید یراق آلات آن درست کار کنند. بنابراین اگر احساس کردید. برخی از یراق آلات شکسته. یا آسیب دیده اند. بهتر است سریعا برای. تعویض آن‌ها اقدام کنید. البته برخی اشکالات با تعمیر حل می‌شوند، اما تعمیر آن‌ها نیاز به یک. متخصص آموزش دیده دارد. اگر برای تعمیر یراق آلات خودتان اقدام کنید، ممکن است باعث از بین رفتن کارآیی آن‌ها و در نتیجه مجبور به خرید یراق آلات جدید شوید.

رگلاژ پنجره دوجداره upvc از جمله موارد خدماتی اساسی و حیاتی است که حتما باید توسط یک تیم خدماتی مجرب و متعهد انجام شود.اما چه زمانی می بایست نسبت به تعمیر و رگلاژ  upvc  اقدام کرد ، موارد زیر عللی هستند که پنجره های دو جداره شما را نیازمند خدمات تعمیرات و رگلاژ می کنند.

  • ورود و خرج گرما و سرما در فصل های تابستان و زمستان که هدر رفت انرژی را به همراه خواهد داشت
  • عدم رعایت قوانین و مباحث نصب اصولی
  • نفوذ اب از درز ها و کناره های پنجره دوجداره
  • گیر کردن دستگیره ها در هنگام. باز و بسته نمودن پنجره ها.
  • شکستی یا خم در ناحیه لولای بازویی فریم لس
  • خرابی براق الات
  • خرابی و یا سست شدن لاستیک های. بکار رفته در اطراف پنجره ها.

رگلاژ پنجره های دوجداره چقدر زمان می برد

زمانی که برای رگلاژ و تنظیم قطعات نیاز است بستگی به سه عامل کلیدی دارد که به ترتیب برابر است با : نوع پنجره ای که قرار است رگلاژ و تعمیر شود ، ابعاد و میزان ارتفاع  و عامل سوم تخصص تعمیرکار.

شاید در نگاه اول یک پنجره دوجداره پیچیدگی خاصی نداشته باشد اما وقتی در عمق ماجرا می نگریم و از دید یک طراح و سازنده و نصاب به ان نگاه می کنیم دارای ریزه کاری هایی است که طول عمر و میزان استفاده صد در صدی را ممکن می کند.

اموزش تعمیر پنجره دوجداره برای تعمیرکار مبتدی

اموزش تعمیر پنجره دوجداره برای تعمیرکار مبتدی

شاید افراد زیادی مایل باشند وارد این. حرفه شوند و یا اینکه در ایرادات جزئی خود. وارد عمل شده و با تشخیص درست. مشکل، نسبت به برطرف کردن ان اقدام کنند. در هر صورت برای این کار لازم است نکاتی را رعایت کنند. که در این بخش به صورت تئوری و مختصر. توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

در ابتدا باید بدانید که برای تعمیر پنجره. دوجداره ابزار حرف اول را می زند و حتی افراد. مبتدی نیز باید حداقل پیچ بند برقی و انواع. آلن را در کنار دلر در اختیار داشته باشند. همان طور که می دانید بخش نگهدارنده پنجره های upvc از. پیچ در سایزهای مختلف تشکیل شده است و پروفیل. و یراق الات را در کنار هم محکم می کند.

.

خوب اولین موضوع در اموزش تعمیرات پنجره های دوجداره شناخت قطعات و قسمت های مختلف است، برای مثال کارورز باید بداند که زاماک چیست یا اینکه اسپانیولت چگونه عمل می کند و از همه مهمتر بخش فریم و لنگه و مولین چه تفاوت های داشته و شیارهای اب در چه نقاطی باید تعبیه شود.

در گام بعدی در تعمیر پنجره upvc باید. با عملکرد هر بخش اشنایی داشته باشد. برای مثال باید بداند که سیستم قفل و دستگیره دقیق.ا چگونه عمل می کند و در صورت اختلال در این. بخش چه چیزی باید تعمیر یا تعویض شود.یا در مثال بعدی باید راجب تنظیم و رگلاژ. شیشه ها و لولاها به خوبی درک داشته. باشد و روش های به کار رفته، برای تحقق. این موضوع را به خوبی تشخیص دهد.

اگر بخواهیم مراحل کلی نحوه تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی را شرح دهیم به صورت زیر است:

  • تهیه تجهیزات و ابزار مورد نیار برای شروع کار
  • شناخت دقیق و علمی و ظاهری کلیه قطعات به کار رفته در درب و پنجره upvc
  • تست عملکرد صحیح هر بخش شامل؛ کارکرد درست یراق آلات، مقاومت مناسب لولاها، رگلاژ شیشه ها و زاماک و توپی، عدم جا به جایی بخش میانی پنجره، عایق بندی و درزگیری نقطه اتصال فریم و چهارچوب و …

رفع افتادگی پنجره دوجداره upvc چگونه انجام می شود؟

رفع افتادگی پنجره دوجداره upvc چگونه انجام می شود؟

معمولا وقتی پنجره دو جداره دچار افتادگی می شود. به راحتی بسته نمی شود یا اگر بسته شود. به راحتی باز نخواهد شد و گیر می کند. مواقعی که این اتفاقات رخ می دهند اصطلاحا گفته. می شود که پنجره دچار افتادگی شده است. البته این ها تنها مختص به پنجره نیست بلکه افتادگی درب دوجداره نیز به دلایل مختلف مانند استفاده از متریال نامرغوب، اندازه گیری اشتباه، نشست ساختمان، انبساط و انقباض، استفاده از یراق آلات نامرغوب و غیره موجب بروز این ایرادات می شوند.

مراحل تعمیر پنجره دوجداره:

همانطور که همه ما می دانیم در هر پروسه تعمیر یا تعمیرات قدم اول شناسایی ایراد می باشد تا هزینه انجام تعمیر با صرف کمترین میزان هزینه و زمان به انجام برسد . مرحله تعمیر پنجره دوجداره از این امر نیز مستثنی نبود و قدم اول در این مسیر شناسایی محل ایرادات می باشد. برای تفهیم موضوع مثالی را مطرح میکنیم:
فرض کنید یک پنجره دوجداره در محل زندگی. یا کار شما به سختی باز و یا بسته می شود. گویی پنجره هنگام بسته یا باز شدن. به مانعی برخورد می کند. شاید این ذهنیت ایجاد شود که مشکل از افتادگی لولا ها می باشد و با تعویض یک ست کامل لولای پنجره مشکل به نحو احسن و کامل برطرف گردد. اما پس از انجام این کار و علی رغم صرف. هزینه متوجه می شویم که تغییر چندانی. در کیفیت باز و بسته شدن پنجره دوجداره. ایجاد نشده و مشکل از جای دیگری ریشه دارد. البته گاهی شناسایی ایرادات به سادگی میسر نبوده و نیاز به بازدید اولیه دارد تا تکنسین فنی اسباب و لوازم مورد نیاز جهت رفع ایرادات پنجره را شناسایی کند.

مرحله 1 یک ، مشکلاتی که میتواند در یک پنجره دوجداره ظاهر شود به شرح ذیل میباشد:

شکستگی لولای پنجره دوجداره :

شکستگی لولای پنجره دوجداره یکی از شایع ترین مشکلات مربوط به این پنجره ها می باشد. جنس استفاده شده در ساخت. لولاها ممکن است از کیفیت لازمه برخوردار نباشدو این مشکل را برای شما رقم زند. لولای پنجره دوجداره یو پی وی سی در دو سایز 75 میلیمتری برای پنجره ها و 90 یا 100 میلیمتری برای درب های بالکنی یا سرویس موجود میباشد. تنوع رنگ بندی در لوای پنجره دوجداره نیز به رنگه های سفید، قهوه ای، طوسی منتهی میشود.

شکستگی دستگیره پنجره دوجداره :

دستگیره های بی کیفیت و پلاستیکی. نصب شده در بسیاری پنجره های. ساختمانی ممکن است بعد از مدت. کوتاهی معیوب شده یا شکسته شوند. دستگیره پنجره دوجداره در کیفیت. باز و بسته شدن پنجره بسیار. حائز اهمیت است. انتقال قدرت مورد نیاز جهت چرخش مکانیزم اسپانیولت توسط دستگیره پنجره انجام میشود.

شکستگی زبانه مقابل پنجره دوجداره :

زبانه مقابل پنجره یا همان. زاماک پنجره دوجداره قطعه فلزی. کوچکی است که مقابل مکانیزم. اسپانیولت بسته مبشود. به دلایل مختلف ممکن. است این قطعه شکسته شود. این قطعه در دو استاندارد زاماک آکس 9 میلیمتری و زاماک آکس 13 میلیمتری موجود می باشد. زاماک مقابل اسپانیولت نیز مانند سایر یراق آلات دارای گارانتی و تضمین کیفیت خواهد بود.

شکستگی شیشه دوجداره پنجره :

شیشه با اصابت یک جسم سخت. یا بسته شدن سریع پنجره. ممکن است شکسته شود. امکان تعمیر شیشه دوجداره پنجره در محل پروژه وجود ندارد. و لازم است یک جام شیشه دوجداره جدید خریداری شود. در هنگام خرید شیشه دوجداره سه مقوله سایز شیشه، ضخامت شیشه و رنگ شیشه جهت سفارش بسیار مهم میباشد.

رگلاژ لولای پنجره دوحالته:

پنجره های دوحالته نیز به رغم استفاده از یراق آلات مستحکم تر نیازمند خدمات میباشند. برای مشاهده نحوه رگلاژ یراق پنجره دوحالته میتوانید به فیلم آموزشی رگلاژ یراق دوحالته مراجعه کنید.

رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته :

در پنجره های تک حالته ممکن است به دلیل استهلاک لولاها نیاز به خدمات مربوطه باشد

تعویض نوار لاستیکی پنجره دوجداره:

لاستیک پنجره های دوجداره ممکن است به علت سرما و گرما و یا تابش ممتد نور خورشید پوسیده و دفرمه شوند. عایق بندی پنجره دوجداره و کاهش آلودگی صوتی. بیش از هر مولفه ای به کیفیت. نوارهای لاستیکی وابسته میباشد. پوسیدگی یا دفرمگی لاستیک پنجره دوجداره نه تنها باعث ورود آلودگی به داخل منزل یا محل کار خواهد شد بلکه باعث انتقال حرارت و افزایش مصرف انرژی جهت گرمایش و سرمایش سالیانه خواهد شد. کلیه نوار های لاستیکی دور پنجره ارائه. شده توسط امداد پن دارای گارانتی. 5 ساله برای تمامی مناطق ایران خواهد بود.

شکستگی چرخ پنجره کشویی: د

ر پنجره های کشویی دوجداره کل وزن بازشو به چرخ ها منتقل میشود. تداوم باز وبسته شدن لنگه پنجره. به مرور باعث استهلاک و در نهایت. باز و بسته شدن سخت. درب یا پنجره خواهد شد.

تعویض ریل پنجره کشویی دوجداره: ریل ها در پنجره های دوجداره قابل تعویض میباشند. حرکت یکنواخت چرخ کشویی مستلزم آن است که ریل سطحی کاملا صاف و سیقل داشته باشد. ممکن است به علت عدم مطابقت ریل با چرخ یا استهلاک چرخ ریل به مرور دچار آسیب شود.

مرحله دو خرید یراق معیوب و بررسی هزینه ها :

گام دوم در مراحل تعمیر پنجره دوجداره، خرید یراق نو و جایگزینی با نمونه معیوب میباشد. توجه به این موضوع از مرحله اول بسیار. حساس تر میباشد چرا ممکن است یراق. شما با یراق خریداری شده صرفا تشابه. ظاهری داشته باشد و در مقوله. فنی متمایز با نمونه شما باشد. از این رو لازم است در لحظه سفارش یراق مورد نظر حتما به ابعاد، طرح و برند آن توجه لازم و کافی را داشته باشید. با مراجعه به سایت امدادپن در بخش محصولات میتوایند یراق آلات مورد نظر خود را به سادگی سفارش و با جزئیات فنی و اقسام آن نیز آشنا شوید. در صورتی که موفق به انتخاب یراق مورد نظر خورد نشدید کافیست تصویر یراق پنجره دوجداره خود را از طریق شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت یراق مورد نظر را برای شما ارسال کنیم .

مرحله سه مونتاژ یراق:

گام سوم در مراحل تعمیر پنجره دوجداره، مونتاژ صحیح آن میباشد. دسترسی به ابزار اختصاصی، دانش فنی عمومی و قدرت بدنی لازمه مونتاژ یک یراق میباشد. چراکه ممکن است تعویض یک یراق منجر به جدایی شیشه دوجداره از پنجره باشد. شیشه ها در پنجره های دوجداره از وزن بالایی برخوردار هستند وجابه جای آنها ممکن است بسیار خطر آفرین باشد. قبل از دمونتاژ یا بازکردن قطعه. معیوب حتما به نحوه مونتاژ شدن آن دقت. کنید تا دچار سردرگمی هنگام بسته. شدن یراق جدید نشوید. دقت کنید در حین مونتاژ تمامی پیچ ها تا حد لازم محکم شوند. فشار بیش از حد ممکن است منجر به هرز شدن مجل پیچ شود. هرز شدن پیچ محل مونتاژ. موجب لقی زودهنگام یراق. مونتاژ شده خواهد شد.

مرحله چهارتست باز و بسته شدن:

آخرین مرحله تست عملکرد. یراق مونتاژ شده میباشد. لازم است تا جهت اطمینان از عملکرد صحیح یراق مونتاژشده، چندین بار یراق مورد باز وبسته شدن قرار گیرد. هرگونه صدای غیر عادی یا اعمال نیروی غیر عادی به منزله این است که فرایند مونتاژ یا انتخاب یراق پنجره دوجداره به درستی انجام نشده است. در صورتی که عملکرد عادی است میتوانید از درب یا پنجره خودبا اطمینان کامل استفاده نمائید.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

درزگیری و عایق بندی و آب بندی درب و پنجره های دوجداره با خدمات تعمیر و رگلاژ

برای اکثر ما پیش آمده که در هنگام. بارش باران و فصل سرما ، آب از اطراف. پنجره ها به داخل ساختمان نفوذ کند. و علاوه بر اخلال در زندگی باعث اسیب. دیدن دیوارها و نمناک شدن انها. شده و طراحی داخلی را از بین ببرد.

طراحی و مهندسی درب و پنجره upvc به. گونه ای است که با ایجاد سوراخ های مشخص در. لنگه و پروفیل یک هدایت کننده خودکار. را برای خارج کردن و همراهی. اب باران به وجود آورده است.

اما در هنگام خارج شدن از رگلاژ و معیوب شدن قسمت هایی همچون لاستیک ها و درست باز و بست نشدن لنگه ها یک نفوذ حداکثری اب باران اتفاق می افتد که با مزایا و شعارهای تولید درب و پنجره سازگار نیست.

در این هنگام راه چاره رگلاژ پنجره upvc است و در صورت نیاز تعمیرات ان و یا تعویض و تعبیه لاستیک های درزگیر و چسب های سیلیکونی و حتی کاربرد پیچ های بیشتر و در مواردی اضافه کردن گالوانیزه می باشد. برای عایق بندی و درزگیری نیز از چسب های مخصوص و لاستیک های استاندارد استفاده می شود و پس از رگلاژ و تنظیم قطعات اعمال می شود و نتیجه کار کاملا مطابق با خواسته مشتری می باشد.

دلایل بسته نشدن درب و پنجره دوجداره و تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

شاید برای شما نیز پیش امده باشد که در هنگام باز و بست پنجره های دوجداره خود دچار ایراد شوید و به خوبی و روان نتوانید لنگه را در فریم چفت کنید و این مشکل ازاردهنده باشد.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

مشکل در بسته نشدن درب یا. پنجره upvc چند دلیل عمده دارد که شامل:

  • عدم رگلاژ پنجره دوجداره. که موجب پایین امدن. لنگه شده و در چهار نقطه. اتصال لنگه و فریم گیر به وجود می اورد. که با تنظیم و رگلاژ قابل حل است.
  • شکستگی و خم شدن لولاها و یا شل شدن پیچ های اتصالی لولا و پروفیل
  • کار نشدن فریم اهنی. در دیوارها که موجب عدم استحکام درب. و پنجره دوجداره می شود و به. راحتی از حالت تعادل. خارج شده و رگلاژ. پنجره upvc را دچار ایراد می کند.
  • عوامل انسانی نیز در این ایراد تاثیر گذار است برای مثال با فشار در باز و بست کردن و اویزان شدن از دستگیره و یا اقدام علمی خود فرد برای تعمیر پنجره های دوجداره  که فقط مشکل ساز است.

تعمیرکار برای هر مشکلی یک. راه حل دارد که باید در محل بررسی. و اجرایی شود که در بحث بسته نشدن. پنجره های دوجداره استفاده از زیر شیشه ها. نیز کارساز است زیرا موجب بالا رفتن شیشه و کاهش. وزن بار اضافی بر روی لنگه می شود.

به طور کلی برای مشکل بسته. نشدن درب و پنجره upvc حتما لازم است. از خدمات تعمیرات و رگلاژ تیم صدرا بهره بگیرید و به. دلیل تضمینی بودن خدمات. تا سالها به این مشکل بر نخواهید خورد.

نقش زاماک در تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره های upvc

زاماک در الیاژهای متفاوتی درسطح. کارخانجات تولید و در بازار مصرف عرضه می شود. که معمولا زاماک به کار. رفته در درب و پنجره. دوجداره از جنس سرب سرد است که با مخلوطی. از الومینیوم ذوب شده و مس. خالص تولید می شود.

زاماک در سیستم قفل و باز و بست نقش دارد و در رگلاژ پنجره دوجداره upvc یکی از حیاتی ترین بخش هاست که باید به درستی تنظیم و بر روی فریم نصب شود تا بتواند یک کار هماهنگ را با اسپانیولت ایجاد کند.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

مشخصات اصلی تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره تعمیرکار پنجره دوجداره upvc چیست؟

ما مفتخریم که در طی سالها فعالیت. با افرادی همکاری داشته ایم که بالاترین تخصص. را در بین همکاران دارا می باشند و به دلیل. اموزش های ابتدایی و سابقه کاری و تست های مهارتی. که قبل از شروع کار گرفته. می شود به هیچ. وجه از استخدام تعمیرکاران خود پشیمان. نشده ایم و کارفرما نیز همواره با رضایت. کامل از برخورد و نحوه. کار سخن گفته است.

به طور کلی تعمیرکار پنجره دوجداره باید دارای اخلاق ، تخصص ، تجربه و مهارت فنی در کنار شناخت دقیق قطعات باشد و بتواند هر گونه مشکلی را در کمترین زمان ممکن حل کند.

اموزش رگلاژ پنجره upvc

اموزش رگلاژ پنجره upvc

در این بخش مطالبی را  در زمینه نحوه رگلاژ پنجره دوجداره بیان کرده و نکاتی را در این باب ذکر می کنیم:

رگلاژ به معنای تنظیم دقیق. می باشد و در بحث درب و پنجره های. دوجداره نیز کاربرد دارد و به. قرار گیری دقیق و درست یراق الات و لولا. در جای خود و باز و بسته. شدن بدون ایراد ،  اطلاق میشود.

 حال سوالی که وجود دارد این. است که رگلاژ پنجره upvc چگونه. انجام میشود، برای گرفتن. جواب این سوال ادامه. مطالب این بخش را به. خوبی مطالعه کنید:

یکی از مهمترین قسمت های پنجره دوجداره. شیشه ان است که در بحث رگلاژ نیز. تاثیر به سزایی دارد و تعمیرکار پنجره. دوجداره با استفاده از زیر شیشه های. مخصوص باعث قرار گیری درست شیشه. در جای خود شده و وزن شیشه دوجداره. در تمامی نقاط پنجره دوجداره پخش. می شود و پنجره یو پی وی سی و الومینیوم. به خوبی باز و بسته شده و در جای. خود محکم گردد.

اسپانولیت (اسپانیولت ) نیز از جمله مواردی است که باید در رگلاژ پنجره تنظیم و چک شود.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

زاماک و یراق الات نیز در بحث تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره نقش کلیدی را ایفا می کنند و تعمیرکار باید دقت کند که این دومورد به درستی عمل کنند، در غیر این صورت یا تعمیر شود و یا تعویض گردد.

بحث بعدی که در تعمیر و رگلاژ پنجره های upvc مطرح میشود بحث لولا می باشد که به دو صورت استفاده از الن و جابه جایی توسط ابزار  مخصوص انجام می پذیرد ، البته الن در تنظیم یراق الات و زاماک نیز کابرد دارد.

مراقبت های لازم برای جلوگیری از اسیب به شیشه پنجره upvc

طول عمر مفید درب و پنجره upvc و الومینیوم. حدود 30 سال برآورد شده است که شیشه ها نیز موازی. با خود درب و پنجره می توانند ماندگار. بوده و بدون اسیب باقی بمانند. در صورتی که چند نکته کلیدی. برای حفاظت از ان رعایت شود.

اولین نکته توجه به رگلاژ درب و پنجره upvc و همچنین. تنظیم و رگلاژ پنجره های الومینیومی است. که در صورت نادیده گرفتن این مسئله. بسیار ضروری ، موجب ایجاد فشار مضاعف. بر شیشه ها شده و در کوتاه مدت. شکستگی را ایجاد خواهد کرد.

در واقع زیر شیشه های مخصوصی. برای رگلاژ کل پنجره های دوجداره تولید. و طراحی شده است که می تواند. وزن را در تمام نقاط تقسیم کرده و با. ایجاد یک توازن از هرگونه فشار. بیش از حد جلوگیری کند.

.

بحث بعدی کار شدن فریم اهنی در چهارچوب درب یا پنجره است که می تواند استحکام بدنه اصلی را تضمین کرده و با ثابت نگه داشتن فریم از تکان ها و اسیب های حرکتی پیشگیری کند.

در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره. upvc و الومینیوم حتما از استاندارد بودن. شیشه ها اطمینان حاصل کنید و فریب. قیمت های پایین. را نخورده و در هنگام تحویل. از اصالت کالا مطمئن شده. و اطلاعات کافی را دریافت کنید.

دقت در باز و بست و عدم فشار. به اسپانیولت و زاماک و تعویض ان در صورت. ایجاد مشکل می تواند تا حدود زیادی بسیاری از مشکلات. پیش رو را حل کند و هزینه های. تعمیرات و رگلاژ را. کاهش داده و اسایش. را در محیط منازل حفظ کند.

نکته پایانی اینکه برای برخورداری از حداکثر مزایای درب و پنجره دوجداره نیاز است تا علاوه بر مراقبت های اولیه و جلوگیری از ایجاد اسیب با عوامل انسانی در صورت ایجاد هرگونه مشکل به جای پشت گوش انداختن از خدمات رگلاژ و تعمیر پنجره های یو پی وی سی شرکت های معتبر بهره بگیرید.

دلایل عدم بسته شدن پنجره دوجداره

دلایل عدم بسته شدن پنجره دوجداره

دلیل بسته نشدن پنجره. دوجداره UPVC از سوالات. متداول در حوزه عیب یابی و تعمیر به شمار می رود. که با وجود مدل ها و طرح های مختلفی که این پوشش های. ساختمانی دارند، می تواند دلایل زیادی را نیز در برگیرد. این در حالی است که پنجره های. دوجداره از کیفیت و مقامت بالایی برخوردار. می باشند و نسبت به سایر پنجره ها کمتر دچار آسیب و نیاز. به تعمیر خواهند بود. اما در صورت عدم نصب و رگلاژ صحیح اولیه و همچنین استفاده. نادرست، می تواند دچار مشکلاتی. مانند بسته نشدن. و یا چفت نشدن کامل فریم و پنجره شود. در ادامه مطلب می پردازیم به. دلایل شایعی که موجب افت عملکرد پنجره دوجداره. در هنگام بسته شدن می شود. تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره.

نحوه تعویض. شیشه دوجداره. شکسته در پنجره Upvc.

شکستن یا ایرادات. شیشه دوجداره امری. اجتناب ناپذیر است; اطلاع از نحوه تعویض شیشه دوجداره. به شما در رفع این ایراد کمک می کند…

هدف از این مطلب اطلاع از نحوه تعویض شیشه در پنجره دوجداره توسط افراد تازه کار اما فنی است. با این حال بهتر است شیشه توسط شرکت تولید کننده درب و پنجره Upvc و یا شیشه دوجداره تعویض گردد. برای تعویض شیشه پنجره دوجداره ابتدا نیاز داریم مشخصات شیشه را بدست آوریم. اطلاعاتی همانند رنگ شیشه، ضخامت شیشه، ضخامت اسپیسر موجود بین دو شیشه و ابعاد شیشه دوجداره.

عوامل موثر بر قیمت تعمیرات درب و پنجره یو پی وی سی تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

جالب است بدانید که برای تعیین هزینه های مربوط به این حوزه خدماتی عوامل زیادی موثر است که در زمان اعلام قیمت از سوی تعمیرکار و سرویس کار ماهر ، تمامی موارد زیر لحاظ می شود.

نوع شیشه سفارشی

تعویض شیشه پنجره دوجداره از جمله درخواست هایی است که در طول روز با ان برخورد داریم و برای تعیین قیمت خدمات در این حالت ، نوع شیشه ای که فرد درخواست می کند حائز اهمیت است.

در واقع شیشه پنجره upvc در جنس ها و ضخامت ها و مارک های متنوعی تولید و عرضه می شود و به طبع ان قیمت هایی با شاخص های مشخصی نیز برای این محصول وجود دارد.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

حال در زمان تماس مشتری با توضیحات کامل افراد فنی گزینه هایی با قیمت های مشخص در اختیار افراد قرار می گیرد که می توانند با توجه به بودجه خود یک مورد را انتخاب کنند.

هزینه و دستمزد تعمیرکار پنجره. دوجداره برای تعویض. شیشه شکسته. پنجره upvc بر. اساس پارامترهای مشخص تعیین می شود. و در پایان همین بخش به ان اشاره خواهیم کرد.

اموزش رگلاژ پنجره upvc و درب دوجداره

رگلاژ پنجره upvc از جمله مواردی است که توسط تعمیرکار و سرویسکار ماهر و کاربلد انجام می شود ، به طور کلی خارج شدن از رگلاژ ممکن است پس از مدتی استفاده، و به دلایلی همچون نصب نامناسب و استفاده نا بجا از درب و پنجره دوجداره اتفاق بیافتد.

همان طور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc جلوگیری از هدر رفت انرژی و عایق بندی ساختمان در برابر سرما و گرما و الودگی صوتی می باشد، اما باید توجه داشت که این عملکرد نیاز به پارامترهایی همچون: استفاده از یراق الات مرغوب، پروفیل باکیفیت، شیشه دوجداره مناسب و… دارد.

اما از مهمترین ترین قسمت های این فرایند، بخش تولید و نصب است. از آن جهت که هنگام انجام این دو فعالیت نباید فاصله ای میان لنگه بازشو و قاب در هنگام تولید درب و پنجره دوجداره و دیوار هنگام نصب، باقی بماند.

البته هر دوی آنها قابل حل کردن است. برای مشکل اول از رگلاژ لولای پنجره دوجداره و برای مشکل دوم از فوم و چسب مخصوص برای درزگیری استفاده خواهد شد.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

رگلاژ پنجره upvc و تنظیم درب دوجداره یک تخصص محسوب میشود. نیاز به تجربه بالایی در این امر وجود دارد، به طور کلی. در بحث تنظیم درب و پنجره چند. نکته اساسی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن. آن و یا انجام نادرست. تنظیم قطعات، باعث شکسته. شدن شیشه و ایرادات مختلف دیگری خواهد شد.

خدمات تعمیر، تعویض و رگلاژ پنجره دوجداره در غرب شرقر شمال جنوب تهران کرج

تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

مناطق زیر مجموعه خدماتتعمیر رگلاژ تعویض دوجداره:

خدمات تعمیر، تعویض و رگلاژ پنجره دوجداره در غرب تهران

غرب تهران شامل مناطق غربی تهران که به صورت دقیق مناطق 2 و 5 و 22 تهران است شناخته می شود. معروف ترین محله ها غرب عبارتند از صادقیه ، گیشا ، پونک ،مرزداران ،آزادی، تهرانسر ،جنت آباد است. در تهران شرکت ها مختلفی برای تعمیر پنجره وجود دارند. در این بین مجموعه کاراکو در حوزه تعمیر پنجره دوجداره در سطح شهر تهران و به خصوص رگلاژ پنجره دوجداره غرب تهران فعالیت گسترده ای دارد.

باوجود زندگی در کلان شهرها و افزایش هزینه. گرم و سرد کردن. خانه ها سبب شده. مردم به دنبال راه های باشند که از طریق آن بتوانند. دمای خانه را در یک سطح نگه دارند یا از. ورود دمای بیرون به داخل خانه جلوگیری کنند. نصب و بکارگیری پنجره دوجداره یکی از بهترین روش ها برای این مهم می باشد. اما نصب به تنهایی کافی نیست و به صورت دوره ای این پنجره ها رگلاژ شود تا از عملکرد خوبی بهره‌مند شوند.

خدمات تعمیر، تعویض و رگلاژ پنجره دوجداره شرق تهران

تعریف رگلاژ که با هدف تنظیم شیشه، یراق آلات ،ایجاد عایق در برابر سرما و گرما، ایجاد عایق در برابر گرد و غبار که حتماً باید توسط افراد با تجربه انجام شود. رگلاژ پنجره دوجداره شرق تهران از دسته خدمات مورد استقبال مشتریان مجموعه زاگ در تمامی مناطق تهران و البته ناحیه شرق است.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

امروزه پنجره ها قدیمی جای. خود را به پنجره. دوجداره داده اند. به صورتی که پنجره دوجداره در بین. مردم به شدت مورد. استقبال قرار گرفته است. چرا که در ساخت و تولید این پنجره ها از متریال مرغوب و با کیفیت استفاده می شود. جایگزین شدن این پنجره ها سبب جلوگیری اتلاف انرژی و نیز ورود گرد و خاک به منزل را حداقل می رساند. به علاوه اینکه پنجره دوجداره سبب کاهش آلودگی صوتی می شود و آرامش را برای شما به همراه می آورد.

خدمات تعمیر، تعویض و رگلاژ پنجره دوجداره جنوب تهران

پنجره های دوجداره با پروفیل یو پی وی سی بدلیل خاصیت پلیمری و تحمل دمایی خاص خود، قبل از نصب باید در دمای استاندارد ۵ الی ۳۵ درجه نگهداری و نصب شوند. در دوران استفاده فشار خاصی به پنجره های دوجداره وارد نمی شود بنابراین تا حد امکان از جابجایی بیش از حد و بی مورد و بی احتیاط آنها جلوگیری شود.

یو پی وی سی که ماده اصلی آن پلیمری است. طبق خاصیت سایر پلیمر ها و پی وی سی ها در دمای. بسیار پایین و به خصوص. زیر صفر درجه تا حدودی خاصیت انعطاف خود را از دست. داده و در عوض خاصیت. سختی و شکنندگی. پیدا می کند و آستانه تحمل آن در مقابل ضربات شدید چکش و فشارهای. زیاد وارده در هنگام نصب پایین می آید. و ممکن است در هنگام نصب بشکند . در دماهای بالاتر از ۳۵ و بخصوص بالاتر از ۴۰ در جه نیز انعطاف پذیری بیش از حد پی وی سی ممکن است.

باعث خمش یا پیچش (دفورمگی) آن در هنگام فشار های غیر معمول هنگام نصب شود و از این رو که کارکردِ درست پنجره و یراق آلات آن به میزان زیادی به چگونگی نصب آن بستگی دارد این موضوع باعث عملکرد نادرست یراق آلات خواهد شد و نصاب باید دوباره مراجعه نموده وخمش و پیچش پنجره ها را رفع نماید .تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره

خدمات تعمیر، تعویض و پنجره دوجداره در شمال تهران

درب و پنجره از راه ها ارتباطی افراد داخل ساختمان با فضای بیرون هستند. به همین دلیل از بخش بسیار مهم در ساختمان محسوب می شود. در نهایت ارزش دارد که انرژی و زمان مناسبی را صرف انتخاب بهترین نوع درب و پنجره دوجداره کنیم. در حال حاضر پنجره ها. دوجداره به جهت زیبایی و کارایی بالا جایگاه مناسبی. در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده است. درب و پنجره های دوجداره شمال تهران دارای کیفیت لازم چون مقاومت بالا در برابر نورخورشید، خوردگی و پوسیدگی به همراه انعطاف بالا و همچنین لایه های سه کاناله و پنج کاناله برای جلوگیری از عبور صدا و گرد و خاک به همراه شیشه دوجداره استاندارد شرکتی است. اما با همه این ویژگی ها نیاز به تعمیر پنجره دوجداره شمال تهران نیز به وجود می آید

تعمیر، تعویض و رگلاژ پنجره دوجداره در کرج

رگلاژ به معنای تنظیم دقیق می باشد. که در زمینه درب و پنجره دوجداره کاربرد دارد. و به قرار گیری دقیق و درست یراق آلات و لولا در جای خود و باز شدن بدون گیر و ایراد اطلاق می شود.

یکی از مهمترین بخش های پنجره دوجداره شیشه آن است که در موضوع رگلاژ تاثیر بسزایی دارد. که تعمیرکار ماهر فیدار با استفاده از زیر شیشه ای. مخصوص سبب قرار گیری درست شیشه در جای خود. شده تا وزن شیشه. به طور یکسان پخش شود. اسپانیولت نیز از مواردی است که باید در رگلاژ پنجره تنظیم و چک شود. زاماک و یراق آلات در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره نقش کلیدی دارد و تعمیرکار باید دقت کند که این دو مورد به درستی عمل کند در غیر این صورت احتیاج به تعمیر یا تعویض دارد.

تعویض و تعمیر قفل و دستگیره و لولا درب و پنجره دوجداره

ابتدا لازم است بدانید که امور رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره باید توسط گروه حرفه ای مانند خدمات زاگرس صورت گیرد. برای تعمیر و تعویض قفل و دستگیره پنجره های دوجداره upvc از پیچ بند ، آچار آلن مخصوص ، دلر و پیچ گوشتی های چند محوره استفاده می شود. انواع قفل و دستگیره پنجره دوجداره از لحاظ مدل، نوع باز. و بسته شدن ، مکانیزم. باز شدن ، نحوه نصب و… دسته بندی می شود.

نکته : تعویض قفل پنجره دوجداره باید با دقت بالا اجرایی شود تا آسیب به شیشه و پروفیل لنگه نرسد. و فشار مضاعف باعث خارج شدن. از رگلاژ پنجره های upvc نشود. و لولا ها. شکسته یا خمیده نگردند. تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره.

مراحل تعویض و تعمیر قفل و دستگیره و لولای پنجره دو جداره

  • ابتدا باید بدانید که دستگیره های پنجره دوجداره دارای مقاومت بالایی هستند و با اعمال فشار دچار شکستگی نمی شوند.
  • دقت کنید که در بحث تعویض دستگیره پنجره های دوجداره upvc باید از تعمیرکار حرفه ای برای این کار استفاده کرد.
  • جنس چینی موجود در بازار به سرعت و مدت زمان اندک دوباره از کار می افتد. پس در هنگام سفارش از نوع استاندارد آن بهره بگیرید.
  • تعویض و تعمیر دستگیره پنجره upvc با پیچ بند ، پیج گوشتی مخصوص ، آلن و در صورت نیاز انبر اجرایی می شود. و به دلیل تنوع این محصول برای هر مورد یک نوع مکانیزم تعمیرات نیاز است.

چسب کاری و آب بندی پنجره های دوجداره upvc

برای آب بندی پنجره از چسب سیلیکون ماستیک و در بعضی. پنجره ها بسته به عوامل. مختلف چسب سیلیکون.  استفاده می شود. که نوع و مارک آنها بسیار حایز اهمیت می باشد . البته بنا به شرایط پنجره و فریم ممکن است از فوم جهت آب بندی پنجره های دوجداره استفاده شود.تعمیر رگلاژ تعویض دوجداره.

ضمانت در پایان پروژهتعمیر رگلاژ تعویض دوجداره گروه زاگرس

یکی از چالش های اساسی مشتریان بحث ضمانت اجرایی در پایان کار است، در بحث تعمیرات یا  یکی از مهمترین بخش ها تعویض قطعات است که شامل اسپانیولت و بخش های جانبی درب یا پنجره است که بر اساس درجه بندی اجناس دارای گارانتی هستند که از ۶ ماه تا ۲ سال ضمانت کیفیت دارند. با ما تماس بگیرید.