تعمیرکار درب پنجره دوجداره

به وبسایت گروه تعمیر ات تخصصی پنجره و درب های دوجداره، خوش آمدید. ما یک کسب و کار خانوادگی هستیم. که خدمات تعمیرات و تعویض ابزار آلات را دوستانه و در عین حال حرفه ای، برای پنجره ها و درب های دوجداره یو پی وی سی ارائه می دهیم.


مالک گروه کاری ما، آقای محمد باقر حقیقی، بیش از 25 سال است که به صنعت پنجره و درب های دوجداره خدمت می کند. و در این مدت با اکثر شرکت های بزرگ ملی و تولید کنندگان انواع برندها ومدل های این محصول کار کرده است. دانش و تجربه او تضمین می کند که ما قادر به ارائه بهترین خدمات با هزینه های بسیار مناسب هستیم.

تعمیرکار درب پنجره دوجداره

ما پنجره ها و درب های یو پی وی سی را در بیمارستان ها، هتل ها و املاک خانگی تعمیر کرده ایم. در واقع، اکثر ساختمان‌های دارای پنجره یا درب UPVC نیازمند تعمیر هستند. پنجره ها و درب های دوجداره خود را تعمیر کنید، آنها را تعویض نکنید! با تعمیر پنجره ها و درب های دوجداره یو پی وی سی خود به جای تعویض آنها، می توانید میلیون ها تومان صرفه جویی کنید. اگر پنجره یا درب یو پی وی سی شما معیوب یا شکسته است، ممکن است. به سادگی با یک لولا، قفل یا دستگیره معیوب را تعویض کنید.

شیشه های دو جداره برای همیشه دوام نمی آورند. رایج ترین مشکلات آنها مه آلود و کدر شدن است که در اثر خرابی در مهر و موم واحد شیشه ایجاد می شود. این سبب می شود تا تراکم بین دو صفحه شیشه ایجاد شود.


کارشناسان تعمیر پنجره درگروه تعمیرات تخصصی زاگرس می تواند شیشه دوجداره را با کسری از هزینه خرید پنجره جدید جایگزین کند. ما می‌توانیم برای شما جنسی تهیه کنیم. که کاملاً با شیشه‌های پنجره موجود مطابقت داشته باشد. یا می‌توان آن‌ها را ارتقا داد تا آخرین پیشرفت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در خود جای دهند. مانند واحدهای شیشه‌ای پر شده با گاز آرگون با میله‌های فاصله‌دهنده حرارتی (فناوری لبه گرم)، که اتلاف گرما را کاهش  می‌دهد. و به نوبه خود باعث صرفه‌جویی در هزینه انرژی شما می‌شود.

تعمیرکار پنجره دوجداره