گالری تعمیرات تخصصی زاگرس:

در گالری تعمیرات تخصصی زاگرس میتوتنید. با نمونه کار ها ی دوجداره و upvc و نمونه جنس های مورد استفاده این مجموعه آشنا شوید. و تنوع کاری محصولات و همچنین تنوع در طراحی و تولید انواع کار ها را ببینید. بی شک شما نیز سلیقه خود را در میان نمونه کارهای انجام شده خواهید یافت.

تاریخچه پیدایش درب و پنجره های UPVC و شیشه های دو جداره :

ساخت درب و پنجره های UPVCحدوداً .درسال ۱۹۶۰ میلادی در اروپا آغاز گردید. با پیشرفت تکنو لوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره چوبی ‌.آهنی و آلمینیومی استفاده از درب وپنجره های UPVCرونق روز افزون یافته است.سهولت ایجاد تنوع در طرح ورنگ و استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی متفاوت. وهمچنین قابلیت با ز یافت بودن UPVC به کار رفته در ساخت. این نوع درب و پنجره موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است .

تاریخچه تولید درب و پنجره UPVC در ایران :

در ایران اولین بار در اواخر دهه ۵۰ واحد تولید پروفیل و ساخت درب وپنجره UPVC حد فاصل. شهرستان های بندرانزلی و رشت احداث گردیدو با این که در سال های بعد واحدهای. تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است.لیکن به دلایل مختلف واحدهای موجود از تکنولوژی کنونی بر خوردار نبوده. و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تامین می گردد.امروزه در کشورهای اروپائی بیش از ۷۵% سهم بازار درب وپنجره متعلق به پنجره های UPVCمی باشد. به طوری که به عنوان مثال در سال ۱۹۹۷ حدود ۸۴ میلیون پنجره UPVCدر اروپا فروخته شده است.

کلمات کلیدی

تعمیرات درب و پنجره upvc,تعمیرات درب و پنجره الومینیومی,تعمیر,رگلاژ,پنجره,درب,تعمیر پنجره,تعمیرکار درب و پنجره دوجداره,نحوه رگلاژ پنجرهupvc,الومینیوم,شیشه دوجداره,یو پی وی سی,pvc,رگلاژ پنجره دو جداره,نحوه تعمیر دربهای upvc ,تعمیر درب و پنجره دوجداره,تعمیرات,سرویس کار,تعمیر و رگلاژ درب و پنجره upvc و الومینیوم در تهران و کرج,

تعمیرات upvc,تعمیرpvc,تعمیر پنجره upvc,تنظیم درب و پنجره upvc,تعمیر پنجره دو جداره,تعمیر درب و پنجره فولکس واگنی,تعمیرات یو پی وی سی,تعمیراتupvc،رگلاژupvc،رگلاژالومینیوم،تعمیرشیشه های فریم لس,چرا از اطراف پنجره یو پی وی سی سرما وارد میشود,علت نفوذ اب از اطراف پنجره,عایق بندی و درزگیری پنجره دوجداره