فروش درب و پنجره UPVC

گروه تخصصی زاگرس ارائه کننده فروش درب و پنجره UPVC مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.اگر نیاز به خدمات دارید ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم، برای مشاوره رایگان و خرید با ما تماس بگیرید.

فروش درب و پنجره UPVC

در ساخت و ساز ساختمان ، یک فروش درب و پنجره UPVC خوب بایستی پاسخ گوی نیازهای ما بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب . موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی ، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (یو پی وی سی) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است .

.

این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند . امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.

انواع مدل های  درب و پنجره دوجداره  :

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:

پنجره های یو پی وی سی کشویی.

فروش درب و پنجره UPVC فروش درب و پنجره UPVC

نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است. که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است. به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است.

در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود. از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.

این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد. همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم. لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد. پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.

.

پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد. پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند. جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.

پنجره های یو پی وی سی لولایی و یا بازشو

اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره یو پی وی سی کلاس بازشو یا لنگه ای می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی. در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل. قاب های یو پی وی سی بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد.

این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد. به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار. و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.

.

البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این نقاط ضعف بدلیل نیاز لنگه بازشو پنجره به چرخیدن حول محور خاص خود است. که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها. ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.

یکی از راه حل های این مسئله انتخاب درست عرض لنگه بازشو متناسب با نیاز می باشد. استفاده از انواع کتیبه جهت ایجاد محلی ثابت در پنجره . استفاده از انواع پنجره دو جداره دوحالته و استفاده از سیستم های. کشویی فولکس واگنی به عنوان پاسخی برای حل این مسئله است.

بازشو لنگه ای پنجره تک حالته:

ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد.

لنگه ای بازشو دو حالته:

از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد. اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.

تک حالته سرویسی:

کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی. سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود. حداکثرسایز در این مدل پنجره طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در این مدل معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره می باشد.

اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها دوجداره تعبیه شده است. که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند.

نکات قبل از نصب :

پنجره دو جداره یو پی وی سی این قابلیت را دارند. که روی سازه های آجری – سیمانی و… نصب شوند. همچنین پنجره های یو پی وی سی قابلیت نصب روی قاب های فلزی را دارند. البته باید توجه داشت که یکی از مراحل مهم ،ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی به ضخامت حدود ۵۰ میلیمتر است. که این کار باعث نصب سریعتر و کم هزینه تر شدن ساخت درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی میشود. یکی دیگر از مراحل مهم ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی اندازه گیری دقیق درگاه پنجره توسط ابزار دقیق مانند متر های لیزری و یا نواری می باشد.

.

دیگر قسمت در مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی طراحی درب و پنجره یو پی وی سی است. که به وسیله نرم افزارهای دقیق انجام میگیرد که پیشنهاد قیمت به مشتری و .همچنین زمانبندی و برنامه تولید به بخش مونتاژ توسط همین نرم افزار انجام میگیرد. مرحله دیگر از مراحل قبل از نصب درب و پنجره دو جداره مونتاژ درب و پنجره یو پی وی سی است. که ابتدا با توجه به نوع سفارش درب و پنجره پروفیل مورد نظر انتخاب میشود. و سپس پروفیل گالوانیزه که برای تقویت پروفیل یو پی وی سی به کار میرود برش داده میشود. و سپس درون آن محکم میشود و در آخرین مرحله یراق آلات و دستگیره روی پروفیل تعبیه میشود و. یراق آلات روی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی نصب میگردد.

فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC

مزیت های بی نظیر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

فروش درب و پنجره UPVC

عدم ورود آب و رطوبت (Water Tightness)

حتی کمترین میزان ورود آب باران و یا رطوبت به داخل ساختمان می تواند باعث ایجاد خرابی شود. بهترین پنجره های آهنی و آلومینیومی هم نمی توانند از ورود آب به صورت کامل جلوگیری نمایند. اما پنجره های دوجداره با پروفیل های UPVC از این امر بصورت کامل جلوگیری می نمایند.

فروش درب و پنجره UPVC

عدم ورود گرد و غبار و باد (Wind and dust Load)

جلوگیری از ورود باد از درز پنجره ها یکی از عوامل کاهش آلودگی صوتی می باشد. پنجره های دوجداره یو پی وی سی چنانچه توسط گروه مجرب و یراق آلات استاندارد ساخته شوند. به راحتی از پس این مهم بر می آیند. همچنین با جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، امور خانه داری با سرعت و کیفیت بهتری پیش خواهد رفت.

فروش درب و پنجره UPVC

سهولت در استفاده (Smooth Opening And Closing)

یکی از مزایای استفاده از پنجره های دوجداره، سهولت در استفاده از آنها علاوه بر سایز بزرگشان است. بدین معنی که شما با استفاده از محصولات دوجداره می توانید سایز های بزرگتری از پنجره را در معماری خود جای دهید. بدون آنکه نگران استفاده از آن باشید. البته این مهم به شدت به استاندارد بودن یراق آلات استفاده شده بستگی دارد.

درب و پنجره UPVC

عدم ورود آلودگی صوتی (Sound insulation)

گرچه بخش اعظمی از ورود صدا به داخل ساختمان از محل شیشه دوجداره و یا چند جداره بوده و انتخاب مناسب ضخامت شیشه ها می تواند. از ورود بخش قابل توجهی از این آلودگی جلوگیری نماید، نوع پروفیل UPVC نیز بسیار مهم است. و می تواند به عنوان درصدی از عایق صوتی در محاسبات اعمال گردد.س

فروش درب و پنجره UPVC

هوا بندی مناسب (Air tightness)

کیپ شدن صحیح لنگه های در بر روی فریم اصلی و تعداد لاستیک های موجود بر روی پروفیل باعث نکته مهمی بنام هوا بندی در پنجره های دوجداره می شود. با هوا بندی مناسب مشتریان ما دیگر نگران ورود گرد و غبار ، صدا های آزار دهنده ، حشرات مختلف و سایر عناصر آزار دهنده نخواهند بود.

فروش درب و پنجره UPVC

عدم حساسیت به عوامل شیمیایی و اقلیمی (Anti- chemical property)

عدم حساسیت به عوامل شیشمایی بواسطه افزودنی های خاصی در پروفیل ها بدست می آید. این قابلیت مهم تنها برای حوادث نبوده و شامل جلوگیری از آسیب دیدن پنجره در مقابل باران های اسیدی، شرایط رطوبت بالا و … نیز می شود. بنابراین این اصل مهم کیفیت ثابت در طول زمان را برای استفاده کنندگان تضمین می نماید.

فروش درب و پنجره UPVC

عدم تبادل حرارتی (Thermal Insulation)

شاید بتوان از قابلیت عدم تبادل حرارتی درب و پنجره های دوجداره بعنوان مهم ترین عامل خرید پنجره ها یاد کرد. پروفیل های UPVC در مقابل انواع دیگر درب و پنچره به تنهایی از تبادل گرمایی بیشتری جلوگیری می نمایند. این قابلیت بدلیل ساختار ویژه ، مواد اولیه ، یراق آلات مناسب و استاندارد و در نهایت شیشه دوجداره مناسب می باشد.

فروش درب و پنجره UPVC

عدم اشتعال و ضد آتش (Fire retardant)

آزمایش های گوناگونی بر روی PVC انجام شده است و نتیجه تمامی آنها اثبات عدم اشتعال آنها را در بر داشته است. حتی در زمانی که پروفیل های یو پی وی سی از آتش خارج می شوند. دیگر تمایلی به سوختن نداشته و خاموش می شوند. جهت مطالعه ساختار شیمیایی PVC به صفحه “PVC چیست؟” مراجعه نمایید.

فروش درب و پنجره UPVC

توجیه اقتصادی (Economical & maintenance free)

با چشم پوشی از دیگر قابلیت های منحصر بفرد پنجره های دوجداره UPVC، این سیستم پنجره از نظر اقتصادی با دیگر تکنولوژی های موجود در بازار در دراز مدت قابل مقایسه نیست. عدم نیاز به رنگ آمیزی ، سرویس های مکرر، تمیز کردن و جلوگیری از اطلاف انرژی از اصلی ترین موارد اقتصادی استفاده از UPVC می باشد.

فروش درب و پنجره UPVC

عدم اتلاف انرژی (Energy efficient)

با ادقام دلایل گفته شده در بالا شامل آب بندی و هوابندی مناسب ، ساختار شیمیایی UPVC ، استفاده از شیشه های دوجداره و … از این نوع پنجره بنام محصولات با مصرف انرژی کم نام برده می شود. همچنین با گسترش تکنولوژی و ساخت پروفیل های جدید تر با چمبر بیشتر ، هر روز شاهد مصرف کم تر انرژی خواهیم بود.

فروش درب و پنجره UPVC

دوستدار محیط زیست (Environmentally friendly)

دوست داشتن و حمایت از محیط زیست صرفا به کلام نیست. محصولات UPVC از ابتدا و در فرایند تولید از انرژی کمتری جهت تولید استفاده می نمایند. در زمان مصرف هم با صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان دوستدار محیط زیست ما هستند و در نهایت و در مرحله بازیافت بهترین قابلیت تبدیل شدن به مواد قابل استفاده دیگر را دارند.

فروش درب و پنجره UPVC

امنیت در استفاده(Security)

استفاده از پروفیل هایی با ضخامت بالا و تعداد چمبر های بیشتر. استفاده از پروفیل های گالوانیزه در داخل پروفیل های UPVC ، استفاده از شیشه های دوجداره و زوار های مخصوص . یراق آلات خاص و استاندارد امنیت قابل توجهی را برای استفاده کنندگان از این محصولات به ارمغان می آورد.

فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVCفروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC | فروش درب و پنجره UPVC.