مزایای استفاده از درب و پنجره لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید یکی از محصولات پرکاربرد در مناطق بادخیز در ویلاها و منازل می باشد.لذت بردن از فضاهایی که نمایی رو به باغ،دریا،جنگل و یا حتی حیاط خانه دارند بدون ورود آلودگی صوتی و یا نفوذ گرد و غیار ،یکی از دغدغه های همیشگی برای کاربران می باشد.

این مشکل توسط درب های لیفت اند اسلاید به طور کامل حل شده است.به همین دلیل استفاده از درب های lift and slide در مناطق شمالی و افرادی که ویلا دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . درب لیفت اند اسلاید همانند درب های کشویی فضای کمی را اشغال می کنند و برای مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند بسیار مناسب می باشد.

درب و پنجره ی لیفت اند اسلاید محصولی جدید در صنعت ساختمان سازی می باشد که علاوه بر اینکه بازشوی بسیار بزرگی را در اختیار کاربران می تواند قرار دهد و افراد می توانند بدون هیچ مشکلی از فضای بیرونی منزل خود لذت کافی را ببرند ،  به عنوان یک مانع در برابر آلودگی صوتی و محیطی نیز قرار داده می شود.تمامی این مزیت ها در کنار هم باعث استقبال افراد از درب لیفت اند اسلایدینگ شده است و دربهای لیفت اند اسلاید به عنوان یک جایگزین مناسب برای درب های کشویی که در گذشته بسیار استفاده می شدند، انتخاب شده اند.شیشه های درب و پنجره ی سیستم لیفت از نوع سکوریت می باشد ولی اگر کارفرما برای افزایش ایمنی درخواست شیشه ی لمینت را داشته باشد،این امکان وجود دارد.

پنجره لیفت اند اسلاید چیست؟

پنجره لیفت اند اسلاید نیز درست مانند درب های lift & slide توسط چرخ هایی که درون دو ریل قرار گرفته است باز و بسته می شوند.بازشو لیفت اند اسلاید در پنجره ها به این شکل است که با چرخاندن دستگیره لت شیشه ای حدود نیم سانتی متر به سمت بالا حرکت می کند و در حالت لیفت قرار می گیرد ،سپس با حرکت در راستای افقی به سمت چپ یا راست، پنجره توسط چرخ ها درون ریل شروع به حرکت می کند.چون این حرکت به صورت ریلی و یا کشویی می باشد به آن اسلاید گفته می شود.

درب و پنجره لیفت اسلاید در ابعاد بزرگ و سفارشی ساخته می شوند و این امکان را به کاربران می دهد تا با باز کردن پنجره ها به طور کامل از فضای بیرون لذت ببرند و در صورت نیاز پنجره ها بسته شوند و نمای بیرون را بدون هیچ مانعی از پشت پنجره تماشا کنند. طراحی و ساخت درب های لیفت اند اسلاید و درب پیوت که خارج از سایز استاندارد هستند فقط توسط شرکت هایی صورت می گیرد که تخصص کافی را در این زمینه دارا هستند ، چرا که  ابعاد این درب ها بزرگ می باشد و از طراحی تا تولید این درب ها دقت و مهارت کافی را می طلبد. شرکت درتیس یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه ی ساخت انواع درب های سفارشی و بزرگ می باشد. تمامی مراحل با دقت و ظرافت زیر نظر مهندسین این حوزه انجام میگیرد تا کوچکترین خطایی در نتیجه ی نهایی حاصل نشود.

درب و پنجره لیفت اند اسلاید

• هر لنگه از درب ها قابلیت تحمل وزن شیشه تا 900 کیلو گرم را دارا می باشند .
• این نوع درب ها در مقابل نقوذ آب و هوا ، گرد و خاک و … مقاوم می باشند .
• درب های لیفت اند اسلاید عایق بسیار قوی در برابر آلودگی های صوتی می باشند .
• درب های لیفت اند اسلاید قابلیت نصب شیشه ی ضد گلوله را دارا می باشند .
• اندازه های قابل سفارش این نوع درب ها ، در ابعاد 3 متر عرض در 7 متر طول می باشد .
• باز و بسته شدن این نوع درب ها بسیار آسان می باشد و نظافت آن ها نیز خیلی راحت می باشد .
• این نوع درب ها قابلیت شستشو را نیز دارا می باشند .
• از آن جایی که این نوع درب ها به صورت کشویی باز و بسته می شوند ، در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند .
• از آن جایی که در این نوع درب ها دو نوع ریل چند منظوره وجود دارد ، در نتیجه ریل ها به طور کامل از درب حمایت می کنند و در نتیجه باعث می شود تا درب به راحتی و به نرمی باز و بسته شود .
• هنگامی که درب بسته می باشد ، درز گیر های دو گانه که در قسمت بالا و پایین درب وجود دارند ، باعث می شود که ، این نوع درب ها عایق قوی باشند .

مقایسه ی درب های لیفت اند اسلاید نسبت به درب های فولکس واگنی

درب های لیفت اند اسلاید امکان و باز و بسته کردن آن ها بسیار راحت تر از درب های فولکس واگنی می باشد و این نوع درب ها برای جاهایی که منظره ی زیبایی دارند ، به شدت توصیه می شود . به عنوان مثال این نوع درب ها برای اتاق ها یا سالن پذیرایی که رو به حیاط یا باغچه های زیبا باز می شوند ، یک انتخاب عالی و فوق العاده می باشد .

همچنین باز و بسته کردن آن ها بسیار راحت و روان می باشد ، در نتیجه برای بالکن ، که ممکن است درب آن را در طول روز زیاد باز و بسته کنید نیز یک پیشنهاد عالی می باشد . همچنین این نوع درب ها گرمای کمتری را جذب می کنند ، و مانع از نفوذ اشعه های خورشید به داخل منزل شما می شوند . همچنین این نوع درب ها در محیط هایی که دارای محدودیت فضا می باشند یک پیشنهاد فوق العاده می باشد ، زیرا باز و بسته شدن آن ها اصلا هیچ فضایی را نمی گیرد و این نوع درب ها روی ریل خودشان باز و بسته می شوند .

نقطه ضعف درب و پنجره های کشویی قدیمی چیست ؟

درب و پنجره های قدیمی که دارای سیستم کشویی بودند ، مشکل عایق نبودن داشتند . اما در سیستم لیفت اند اسلاید این مشکل به طور کامل از بین رفته و درب و پنجره های لیفت اند اسلاید عایق های مناسبی هستند . بنابراین شما می توانید از این تکنولوژی فوق العاده در پروژه های ساختمانی خود استفاده کنید و نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید .

درب و پنجره لیفت اند اسلاید

موارد تاثیر گذار بر قیمت

درب های لیفت اند اسلاید اصولا دارای قیمت های بالایی می باشند . زیرا موادی که برای ساخت آن ها به کار می رود ، گران می باشند ، اما قیمت نسبی آن ها تا حد بسیار زیادی به نوع و کیفیت یراق آلات استفاده شده ی آن ها بستگی دارد . همچنین برند سازنده ی این درب ها ، نیز می تواند باعث شود تا قیمت ها متفاوت باشند . اما اگر بخواهیم قیمت این نوع درب ها را به شما بگوییم ، قیمتی بین 1.800.000 تومان تا 6.000.000 تومان می باشند . اما به عنوان مثال یک درب لیفت اند اسلاید در ابعاد بزرگ ، ممکن است برای شما چیزی بین 15.000.000 تومان تمام شود .

پیشنهاد کارشناسان برای خرید

کارشناسان در زمینه ی خرید درب های لیفت اند اسلاید توصیه می کنند که درب لیفت اند اسلاید بهتر است تا به صورت یک لنگه ثابت ( فیکس ) و یک لنگه به صورت باز شو را خریداری کنید . همچنین شما می توانید هنگام خرید این نوع درب ها حتما از کارشناسان موجود در مجموعه یو پی وی سی طهران وین نیز راهنمایی بخواهید .

مدل های باز شونده ی درب دو جداره لیفت اند اسلاید

درب های دو جداره لیفت اند اسلاید به دو صورت در بازار موجود می باشند . دو نوع کشویی و لولایی از انواع این نوع درب ها می باشند . در مدل درب دو جداره لیفت اند اسلاید کشویی ، این نوع درب به طور کامل عایق می باشد . و این نوع درب بخاطر شکل یراق آلاتی که دارد ، کاملا آب بندی و هوابندی در آن به خوبی انجام می شود .

نحوه ی باز شدن

درب های دو جداره لیفت اند اسلاید که مدل کشویی هستند ، در جهت افقی باز و بسته می شوند . برای با کردن این نوع درب ، باید ابتدا دستگیره را بچرخانید و لنگه متحرک به اندازه ی نیم سانتی متر از قسمت فریم فاصله می گیرد ، به این حالت لیفت ( lift ) شدن می گویند ، یعنی بالا رفتن به عبارتی ، سپس بعد از این کار لاستیک ها آزاد می شوند و غلطک روی چرخ ها قرار می گیرند و شما می توانید به راحتی درب را در جهت افقی حرکت دهید و باز و بسته کنید . همچنین برای بستن درب ، باید دستگیره را بچرخانید ، در این صورت لاستیک و غلطک سر جای خود قرار می گرند و محکم می شوند و روی فریم قرار می گیرند . همچنین هوا بندی و آب بندی نیز انجام می شود .

برای دریافت قیمت و راهنمایی های پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *