مشکلات بعد از نصب پنجره دوجداره

مشکلات نصب پنجره دوجداره

مشکلات نصب پنجره دوجداره

از هر ده نفری که در 10 سال گذشته شیشه های دوجداره نصب کرده اند، یک نفر با نصب آن مشکل داشته است . در نظرسنجی همچنین گزارش شد. که 18٪ مشکلات در سالهای پس از نصب رخ داده است.

بنابراین در اینجا ما به تفکیک در مورد مهمترین مسائل مربوط به نصب و مشکلات پس از نصب پنجره دو جداره از نظرسنجی و نقل قول ها میپردازیم و خوشحال می شویم که نظرات و توصیه های شما را هم بشنویم.

• بعد از نصب شیشه دوجداره
• در نصب شیشه دوجداره
•در تحویل شیشه دوجداره
• مشکل در خرید شیشه دوجداره

مشکلات نصب پنجره دوجداره

مشکلات بعد از نصب شیشه دوجداره

مشخص شده است. که 18٪ (اکثر مشتریان ناراضی) پس. از نصب شیشه دوجداره مشکل داشتند. و عمده مشکلات در 6 زمینه زیر قرار می گیرند:

سخت شدن باز/بسته شدن پنجره ها/درب های دوجداره (30%)

این برای یک نصب جدید معمول است و باید با گذشت زمان نرم تر شود، اما اگر واقعاً خیلی سفت هستند یا اگر نگران ساییدگی دسته خود هستید، چند چیز وجود دارد که می توانید انجام دهید تا راحت تر شود. ابتدا سعی کنید از روغن کاری برای کاهش تنش روی لولاها مانند روغن یا WD40 استفاده کنید – در غیر این صورت ممکن است بخواهید چند پیچ ​​را تنظیم کنید، اما بهتر است این کار با راهنمایی انجام شود، بنابراین برای مشاوره با تامین کننده تماس بگیرید و مطمئن شوید که این کار را انجام بدون کمک متخصص نمی دهید.

افتادگی پنجره ها/درب های دوجداره به مرور زمان به طوری که به خوبی در چهار چوب جا نمی شوند (20%)

این احتمالاً به دلیل عدم ارائه جزئیات توسط نصاب. یا کیفیت مواد استفاده. شده توسط سازنده است. شایان ذکر است که بدانید ما در گروه تعمیرات تخصصی زاگرس از نظر قطعات. و محصول مصرفی از جمله پیچ، لولا و مهر و موم و غیره، تنها مواردی را به کار میبریم. که همراه با استاندارد حرفه ای. در تولید ارائه شده باشند. تا شما از کیفیت محصول. خریداری شده. مطمئن باشید.

قفل ها کار نمی کنند (15%)

اغلب اگر قفل های پنجره دوجداره شما کار نمی کنند، این احتمال وجود دارد که آنها هرگز کار نکرده باشند! معمولاً قفل ها به عنوان. یک جزییات جزئی. نادیده گرفته. می شوند. تا زمانی که لولا صاف باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، افراد فراموش می کنند قفل پنجره خود را بررسی کنند. بنابراین به یاد داشته باشید که این کار را تا زمانی که نصب کننده آنجاست انجام دهید تا نیازی به رزرو مجدد نباشد. با استفاده از تعمیر کاران معتبر گروه تخصصی زاگرس که تمام قطعات نصبی را تست میکنند. از تحویل. گرفتن. پنجره کاملا. سالم خود اطمینان. داشته باشید.

بخار نگرفتن شیشه و مشکلات تراکم (14%)

این یک مشکل بسیار رایج است که مردم با. شیشه دوجداره به آن مبتلا می‌شوند و عموما قابل پیشگیری است، با این حال بیشتر به دلیل. خطای نصاب یا عدم نگهداری. مناسب قابل. رخ دادن. است. در پست وبلاگ زمستانی ما برخی از بهترین راه ها را برای نگهداری از پنجره های خود و جلوگیری از تراکم آن کشف کنید!

نکته : بیش از 90 درصد پنجره هایی که مه آلود می شوند، رو به جنوب شرقی و به جنوب غربی هستند، این به این دلیل است که خورشید از شرق طلوع می کند و در غرب غروب می کند و بیشترین تغییر دمای روزانه را ایجاد می کند و باعث انبساط می شود. پس باید نسبت به سایر پنجره های خانه. به طور چشمگیری. با درزگیر/جنبه ها. پوشانده شود.

خرابی درزگیرهای اطراف درب/پنجره های دوجداره (12%)

در مواردی اتفاق می افتد که با جمع شدن رطوبت و ایجاد. مداوم آن درزگیر های پنجره در معرض. خشکی و پوسیدگی. قرار گیرند. و شکسته. شوند. بنابراین با یک دستمال تمیز به جمع آوری آن ها اقدام کنید و حتما برای برطرف کردن این مشکل با متخصصان ما تماس بگیریبد.

ترک خوردگی یا خرد شدن شیشه دوجداره (4%)

این مورد بیشتر در پنجره‌های. بلندتر. دیده. می‌شود و به. دلیل فشار گاز بی‌اثر. داخل شیشه‌ها، همراه با آب و هوای. دو طرف پنجره است. بنابراین فرض کنید در یک منطقه سردسیر با پنجره‌های بلندی زندگی می‌کنید که رو به طلوع یا غروب خورشید هستند، پنجره‌های شما ممکن است در معرض خطر ترک‌های خود به خودی به دلیل فشار ساختمان در داخل باشند. در این مورد کار زیادی نمی‌توان انجام داد جز اطمینان از اینکه از یک نصاب حرفه‌ای مانند ما استفاده کرده‌اید. که به جزئیات توجه بیشتری می‌کند و همچنین اقدامات احتیاطی اضافی. مانند تهویه و دور نگه داشتن آب‌بند. از رطوبت را. انجام. داده. است.

در نصب شیشه دوجداره مشکل داشت

گزارش. شده. است. که 10٪ از مشتریان. در مشکلات نصب پنجره دوجداره فرآیند نصب واقعی. مشکل داشتند که در زمینه های زیر قرار می گیرد:

پنجره دوجداره آنطور که باید جا نیفتاد (27%)

همانطور که قبلا ذکر شد، تعمیر لولاهای سفت پنجره بهتر است با راهنمایی انجام شود نه اینکه خودتان به آن اقدام کنید، با این حال همیشه مطمئن شوید که پنجره خود را قبل از تحویل نصب کننده آزمایش کنید و از آنها بخواهید که قبل از اینکه کار را تحویل دهند نصب را اصلاح کنند. به خطر داشته باشید احتمال کمی وجود دارد که با نصاب های حرفه ای ما با این مشکل مواجه شوید.

نصب بیش از برنامه. ریزی. شده. طول. کشید (25%).

زمانی که صحبت از کار در خانه شما به میان می‌آید، زمان‌سنجی اهمیت دارد، ما می‌دانیم که زندگی فقط برای نصاب متوقف نمی‌شود، و اگر در نصب پنجره دوجداره جدید یک چیز اهمیت داشته باشد آن عجله کردن است – به همین دلیل وقت‌شناسی در اولویت است. اگر زمانی پیش بیاید که از برنامه زمانی نصب هم عقب بمانیم می‌توانیم اطمینان حاصل کنید که یا به دلیل توجه بیشتر به جزئیات مورد نیاز است، یا زمانی که صرف می‌کنیم مکان را بعد از نصب بی‌نقص تحویل کنیم.

پانل ها یا قطعات در موقعیت اشتباه قرار داشتند (20%)

مواردی از این دست به این بستگی دارد که. شما برای کار خود افراد متخصص. را به کار. گرفته اید. یا خیر. ممکن است حتی تا مدتی بعد از تحویل متوجه نصب اشتباه یک نصاب نشده باشید. دنباله رو این افراد نباشید، اطمینان حاصل کنید که با شرکتی تماس می‌گیرید که سال‌های زیادی سابقه کاری موفق دارد، همچنین تعداد زیادی نظرات مثبت، ضمانت محصول و داره های آموزشی گذرانده است.مشکلات نصب پنجره دوجداره

18% – کار دیرتر از زمان برنامه. ریزی. شده. شروع شد.

با اولویت دادن. به زمان‌سنجی. از همان ابتدا، متوجه می‌شویم که. همیشه زمان کافی برای تیم ما وجود دارد. که دقیقاً همان‌طور. که آنمحل نصب. را تحویل. گرفته اند. با همان نظم و بدون. به هم. ریختن. ترک کرده‌ان. به استثنای یک پنجره درخشان جدید! هر یک از اعضای تیم ما از برای تحویل یک فضای تمیز و ایمن در حین انجام کار و بعد از انجام آن به شما اطمینان می‌دهند.

15% – نصاب‌ها در خانه آشفتگی ایجاد کردند.


گاهی اوقات در مشکلات نصب پنجره دوجداره همه چیز طبق برنامه ریزی روزانه پیش نمی رود، و همه چیز ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا اطمینان حاصل شود که هنگام نصب پنجره دوجداره از جزئیات کافی برخوردار هستیم. رسیدن به. موقع اولین. قدم برای تکمیل کار به موقع است. بنابراین خوشحال خواهید شد که بدانید. وقت شناسی توسط تیم ما بسیار ارزشمند است!

چگونه از مشکلات شیشه دوجداره بالا جلوگیری کنیم؟

اجتناب از مشکلات نصب پنجره دوجداره و نصب کننده آنها ساده است. فقط تحقیق کنید و به کسی که نمی توانید کاملاً به او اعتماد کنید سفارش ندهید. ، به دنبال گواهینامه های مربوطه آن متخصص باشید، و مطمئن شوید. که تمام مدارک مورد نیاز قراردادرا با خرید خود دریافت کرده اید. و یا فقط شرکتی مانند گروه تعمیرات تخصصی زاگرس را انتخاب کنید که تمام جنبه ها کار شما را تضمین می کند. منتظر شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *