تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

از مشکل باز شدن پنجره های دوجداره، افتادگی درها و مه آلود شدن شیشه های پنجره، متوجه شوید که آیا شیشه دوجداره شما باید تعمیر یا تعویض شود.


شیشه دوجداره باید سال ها دوام بیاورد و آب و هوای خوبی داشته باشد . این همان کاری است. که برای انجام آن طراحی شده است. اما 13 درصد از دارندگان شیشه دوجداره که با آنها صحبت کردیم در 10 سال اول پس از نصب مشکل داشتند. به علاوه، با قدیمی شدن شیشه دوجداره، ممکن است نیاز به تعمیر و در نهایت تعویض داشته باشد.

چگونه بفهمم شیشه دوجداره نیاز به تعویض دارد؟ تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

علائمی که نشان می دهد پنجره ها یا درهای دوجداره شما ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند عبارتند از:

  • پیش نویس
  • نشتی، اجازه ورود آب
  • آنها اجازه می دهند مقدار بیش از حد سر و صدا وارد شود
  • یو پی وی سی در حال زرد شدن است. یا چوب در حال ترک خوردن است
  • صدمات قابل مشاهده به خصوص در مهر و موم وجود دارد
  • به سختی باز. بسته و قفل می شوند. یا می چسبند.
  • آنها اغلب با متراکم. پوشانده می شوند. به خصوص بین شیشه های شیشه.

اگر آنها خیلی گسترده نباشند، برخی از این مشکلات قابل تعمیر هستند. بهتر است با یک متخصص شیشه دوجداره صحبت کنید تا مشخص شود چه چیزی را می توان و چه چیزی را نمی توان تعمیر کرد. به خاطر داشته باشید که نصاب ها ممکن است مایل نباشند مشکلات شیشه دوجداره را که نصب نکرده اند برطرف کنند.


رایج ترین عیوب شیشه دوجداره

در تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره رایج‌ترین مشکلی. که صاحبان شیشه‌های دوجداره در نظرسنجی ما پس از نصب گزارش کردند. سخت شدن. باز یا بسته. شدن پنجره‌ها یا درها بود. از هر 10 نفری که مشکل داشتند، سه نفر این را تجربه کردند. همه شیشه های دوجداره خود را در 10 سال گذشته خریداری کرده بودند.

به دنبال آن پنجره‌ها یا درها به مرور زمان افتادگی یا افتادگی داشتند به طوری که به خوبی جا نمی‌شوند.

  • 34٪ – باز یا. بسته شدن. پنجره ها یا درها دشوار می شود
  • 18٪ – پنجره ها یا درها به مرور زمان می افتند به طوری که به خوبی جا نمی شوند
  • 15٪ – قفل ها کار نمی کنند
  • 12% – خرابی درزگیرهای اطراف درها یا پنجره ها
  • 9% – بخار شدن شیشه یا مشکل در تراکم
  • 5% – ترک خوردگی یا خرد شدن شیشه دوجداره

با اطمینان بیشتر، 77 درصد از مردم گفتند که در 10 سال اول هیچ مشکلی با شیشه دوجداره خود از جمله خرید و نصب آن نداشتند.

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

چگونه دستگیره یا قفل پنجره دوجداره را تعمیر کنم؟

برای تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره اگر مشکل از گرما یا سفت شدن مکانیسم است، نکات بالا را برای خنک کردن یا روغن کاری آن امتحان کنید.

اگر قفل کاملاً شکسته باشد. ممکن است نتوانید پنجره را باز کنید. یا نتوانید آن را قفل کنید. در هر دو مورد، باید قفل را تعویض کنید.

معمولاً این کار را می توان بدون نیاز به تغییر کل قاب انجام داد.

بسته به نوع قفل می توانید. خودتان آن را تعویض کنید. با این حال، این ممکن است بر مهر و موم تأثیر بگذارد و احتمالاً ضمانت شما را باطل می کند.

قفل ها نباید بعد از مدت کوتاهی خراب شوند، بنابراین اگر پنجره یا درب شما در ضمانت نامه است، توصیه می کنیم با شرکت تماس بگیرید.

اگر به جای شرکت نیاز دارید با یک قفل ساز تماس بگیرید، این امر می تواند گارانتی شما را نیز باطل کند. با این حال، اگر یک موقعیت اضطراری بود. شاید در آخر هفته که شرکت. بسته بود نمی توانستید. درب خود را به طور ایمن قفل کنید – ممکن است بتوانید برای ادعای کالای معیوب و غرامت برای هزینه قفل ساز استدلال کنید.

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

تعمیر و نگهداری شیشه دوجداره

گونه می توانم از شر میعانات خلاص شوم یا شیشه دوجداره خود را از بین ببرم؟

اگر تهویه کافی در خانه یا اتاق وجود نداشته باشد. میعان یا شیشه بخار شده. ممکن است رخ دهد. در این صورت حتی شیشه های. دوجداره تازه نصب شده. نیز می توانند با مشکلاتی مواجه شوند. حتی در برخی موارد می تواند باعث آن شود – خانه ها نیاز به تنفس دارند و اقدامات صرفه جویی در انرژی می تواند باعث شود که تمام رطوبت در داخل به دام بیفتد.

این می تواند یک مشکل خاص در زمستان باشد، زمانی که هوا سرد و در خانه شما گرم است. رطوبت روی سطوح سرد مانند شیشه جمع می شود.

برای کاهش آن، مطمئن شوید که هوای تازه را تا حد امکان وارد اتاق کنید. همچنین می توانید نصب تهویه را در نظر بگیرید – به عنوان مثال آجرهای هوا، استخراج کننده ها یا دریچه های هوا در قاب پنجره ها و درها.

معمولاً می‌توان دریچه‌های چکشی را به پنجره‌های دوجداره موجود اضافه کرد تا هوای تازه وارد شود بدون اینکه گرما از خانه شما خارج شود. می توانید. آن ها را به دلخواه باز و بسته کنید.

اگر در حال انتخاب پنجره‌های جدید هستید، به جای همه پنجره‌های بزرگ، یک یا دو پنجره کوچک‌تر را نصب کنید – که نمی‌خواهید همیشه آن‌ها را باز کنید.

همچنین می‌توانید پنجره‌ها و درها را کج و بچرخانید: اینها به شما امکان می‌دهند پنجره یا در را کج کنید تا در حالی که آنها را قفل نگه دارید، مقدار کمی هوا وارد شود. برخی از پنجره ها همچنین دارای گزینه ای برای قفل کردن آنها با کمی باز شدن هستند. در راهنمای ما برای انتخاب شیشه دوجداره بیشتر بیاموزید .

اگر دریچه‌ها گزینه‌ای برای شما نیستند، سرمایه‌گذاری در یک رطوبت‌گیر را در نظر بگیرید و برای راهنمای کامل با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *