5 مزیت درب و پنجره دوجداره

مزیت درب و پنجره دوجداره

مزیت درب و پنجره دو جداره

مزیت درب و پنجره دو جداره

بر کسی پوشیده نیست که پنجره ها و درها عنصری حیاتی در طراحی خانه هستند. آنها با دنیای خارج ارتباط برقرار می کنند، نور طبیعی و جریان هوا را معرفی می کنند و به زیبایی شناسی کلی کمک می کنند. بسیاری از صاحبان خانه ها پنجره ها و درهای تک جداره استاندارد مقرون به صرفه تر را انتخاب می کنند. این وبلاگ به بررسی 5 مزیت انتخاب شیشه دوجداره برای پنجره ها و درها می پردازد

شیشه دوجداره چیست؟

در و پنجره های دو جداره دارای دو شیشه است که توسط یک اسپیسر به هم چسبیده و با شکافی بین 6 تا 20 میلی متر از هم جدا شده اند .

شکاف به صورت هرمتیک مهر و موم شده و با آرگون پر می شود. تا یک لایه عایق اضافی ایجاد کند. در حالت ایده‌آل، پنجره‌ها و درهای دوجداره باید از شیشه‌های رنگی یا کم E برای بهبود عملکرد استفاده کنند.

از نظر ساختاری، شکاف. بین این شیشه های جدا شده. تفاوت اساسی بین درب ها و پنجره های دوجداره و تک جداره است. با این حال، تفاوت واقعی. در مزایای منحصر به فرد. شیشه های دو. جداره نهفته است.

مزیت درب و پنجره دو جداره

1.مناسب برای آب و هوای سرد و گرم

پنجره ها و درهای دو جداره در آب و هوای سردتر مانند ویکتوریا و تاسمانی محبوب هستند.

در حالی که برخی از محصولات کم مصرف فقط می توانند. از دست دادن. یا افزایش. گرما – یا هر دو – را به طور. ناکارآمد کاهش دهند. شیشه دوجداره با کیفیت متفاوت است.

با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند که آنها یک راه حل فوق العاده کم مصرف برای تمام آب و هوای استرالیا هستند .

خواص عایق منحصر به فرد آن با محدود کردن جریان هوای سرد یا گرم بین دو شیشه، خانه را در تابستان خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر نگه می‌دارد. این نه تنها خانه را در تمام طول سال راحت می کند، بلکه کمک می کند تا اتکا به گرمایش و سرمایش مصنوعی به حداقل برسد.

مزیت درب و پنجره دو جداره

2. از آسایش در طول سال لذت ببرید

پنجره ها و درهای شیشه ای نقش مهمی در بهره وری انرژی خانه شما دارند.

تخمین زده می شود. که تقریباً نیمی از اتلاف گرما در طول. زمستان و نزدیک به 90 درصد افزایش گرما در تابستان می تواند از پنجره ها و درها باشد.

طراحی منحصربفرد محصولات دوجداره عایق حرارت و سرما تا چهار برابر موثرتر از در و پنجره های تک جداره است.

فضای بین دو شیشه به عنوان یک مانع حرارتی بین خانه شما و محیط بیرون عمل می کند. از خروج هوای گرم یا خنک جلوگیری می‌کند، دمای ثابت‌تری را حفظ می‌کند و شما را در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی عایق می‌کند.

3.قبض های برق پایین تر

هزینه انرژی در استرالیا بیش. از 50 درصد در دهه گذشته. افزایش یافته است. با نیمی از انرژی مصرف شده. در خانه های استرالیایی برای تامین انرژی. دستگاه های گرمایشی و سرمایشی، خنک نگه داشتن در تابستان و گرما در زمستان. بیش از هر زمان دیگری مقرون به صرفه نیست.

استرالیایی ها بالاترین قیمت انرژی را در جهان پرداخت می کنند، دو تا سه برابر بیشتر از خانواده های آمریکایی.

خبر خوب این است که نصب در و پنجره های دوجداره یکی از موثرترین راه ها برای کاهش مصرف انرژی خانه است.

نگاه دوگانه آنقدر عایق موثر است که می تواند نیاز شما به کنترل دمای الکتریکی را کاهش دهد. این ویژگی طراحی می تواند قبض برق شما را در مقایسه با پنجره های تک جداره بیش از 20 درصد کاهش دهد و در عین حال به محیط زیست نیز کمک کند.

4. آیا شیشه دوجداره صدا را کاهش می دهد؟

شیشه‌های دوجداره می‌توانند صدای بیرون از صداها، حیوانات، وسایل نقلیه، هواپیماها، قطارها و سایر منابع را در مقایسه با شیشه‌های تک تا 60 درصد کاهش دهند.

سازمان جهانی بهداشت. دریافته است که قرار گرفتن. در معرض صداهای طولانی می تواند. به استرس، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

محصولات دوجداره انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات تک جداره استاندارد به دلیل فاصله بین شیشه ها جذب می کنند. افزودن شیشه آکوستیک کارایی شیشه دوجداره را افزایش می دهد.

5.تراکم مزیت درب و پنجره دو جداره

تراکم زمانی اتفاق می افتد که هوای مرطوب داخل خانه شما در معرض سطح خنک تری مانند یک پنجره تک جداره قرار گیرد.

در حالی که تراکم به طور کلی فقط یک آزاردهنده است، اما این پتانسیل را دارد که مشکلات شدیدی برای خانه شما ایجاد کند.

محصولات شیشه دوجداره. با از بین بردن علت اصلی آن – پنجره سرد – احتمال. میعان را کاهش می دهند . شیشه داخلی نزدیک به دمای اتاق می ماند و خطر تراکم شما را کاهش می دهد.

انواع درب و پنجره . مزیت درب و پنجره دو جداره

شیشه دوجداره در انواع درب و پنجره موجود است. از سبک سنتی مانند. پنجره دوبل آویزان گرفته. تا درب کشویی محبوب یا درب دو تاشو مجلل ، طراحی و پیکربندی متناسب با هر سبک خانه وجود دارد. همچنین می‌توانید شیشه‌ها و سخت‌افزارهای رنگ‌های مختلف را برای مطابقت یا تکمیل پنجره‌ها و درها و همچنین دیوارها و کف داخلی خود انتخاب کنید.

به لطف طراحی آنها، طیف امضای ما در اندازه های بزرگتر از اکثر پنجره ها و درهایی که در بازار پیدا می کنید موجود است. و مهمتر از همه، آنها در شیشه دوجداره موجود هستند.

هزینه شیشه دوجداره در مقابل شیشه تک جداره

همانطور که می بینید، انتخاب درب و پنجره دوجداره برای خانه شما مزایای زیادی دارد.

آیا هزینه پنجره دوجداره ارزشش را دارد؟ فرض کنید قبوض کمتر برق، راحتی در طول سال و کاهش سر و صدا چیزی است که شما به دنبال آن هستید. در این صورت، پنجره های دوجداره یک سرمایه گذاری عاقلانه است.

مشاوران مجرب ما خوشحال می شوند که گزینه های شما را مورد بحث قرار دهند، به هر سوالی پاسخ دهند و قیمت مقایسه محصول را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *