تعویض دستگیره پنجره دوجداره چگونه است؟

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

نحوه تعویض دستگیره پنجره UPVC که شکسته است

سوالی که گاهی از ما پرسیده می شود این است. که چگونه دسته پنجره یو پی وی سی شکسته را تعمیر کنیم. مشکل رایجی نیست، اما این ممکن است. به دلیل سایش و پارگی خشن اتفاق بیفتد به طوری که دسته شل شده و ممکن است. چرخش و قفل کردن آن دشوار شود. اگر این اتفاق افتاد، توصیه می کنیم واحد دستگیره پنجره را تعویض کنید.

تغییر دستگیره پنجره کار نسبتاً سریع و آسانی است – اما فقط در صورتی که دستگیره پنجره را با همان سبک جایگزین کنید. بررسی اینکه دستگیره پنجره جایگزین جدید در سوراخ های پنجره UPVC قرار می گیرد و دوک هم اندازه است، ضروری است.

توصیه می کنیم برای تعویض دستگیره پنجره در پنجره یو پی وی سی ، دقیقاً از همان دستگیره سازنده استفاده کنید. ما در اورست از دستگیره‌هایی استفاده می‌کنیم که روی پنجره‌های دوجداره‌مان جهانی هستند تا روی سوراخ‌های پیچ قرار بگیرند و حتی می‌توانید رنگ دسته پنجره‌تان را تغییر دهید.

جایگزین کردن دستگیره پنجره با سبک و اندازه متفاوت ممکن است. بسته به پنجره شما امکان پذیر نباشد. زیرا ممکن است. نتوانید سوراخ های جدیدی برای تعمیر دستگیره روی پنجره ایجاد کنید.

هنگامی که دستگیره پنجره جایگزین خود را دارید، کار با پیچ گوشتی فقط پنج دقیقه طول می کشد. کارشناس اورست ما را در ویدیوی زیر تماشا کنید تا شما را در مراحل تغییر دستگیره در پنجره یو پی وی سی راهنمایی کند. همچنین می توانید دستورالعمل های زیر را بخوانید.

8 مرحله ساده زیر را برای تعویض دستگیره پنجره دوجداره خود دنبال کنید.

مرحله 1

ابتدا باید پنجره را باز کنید و دسته پنجره را در حالت باز نگه دارید

مرحله 2

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

ثانیاً، اکثر دستگیره ها معمولاً دارای روکش های پیچ برای اهداف زیبایی هستند. اینها معمولاً در بالای دسته قرار دارند. و گاهی اوقات در زیر دسته وقتی باز است. همانطور که نشان داده شده است.

مرحله 3

با استفاده از یک جسم نازک و باریک، به عنوان مثال، یک پیچ گوشتی سر صاف یا یک چاقوی کره، درپوش های پیچ را از دسته جدا کنید.

مرحله 4

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

پس از برداشتن پیچ های بالا و پایین دسته خود را باز کنید. در حالی که در حال برداشتن هستید. باید دسته را در صورت. افتادن. نگه دارید. زیرا نمی خواهید. دستگیره بیشتر بشکند یا بیفتد و به شما آسیب برساند.

مرحله 5

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

وقتی دستگیره را برداشتید، دسته جدید خود را بردارید و مطمئن شوید که آن را به همان موقعیتی که دسته قبلی را برداشته اید، در حالت باز حرکت دهید.

مرحله 6

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

دوک دستگیره های جدید را در همان سوراخی قرار دهید که قبلا در آن قرار داشت.

مرحله 7

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

با نگه داشتن دسته در جای خود و پیچاندن پیچ های جدید به کار ادامه دهید.

مرحله 8

تعویض دستگیره پنجره دوجداره

پس از ثابت شدن در جای خود، در صورت داشتن دسته جدید، درپوش های پیچ را دوباره داخل آن قرار دهید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *