مزیت استفاده ار پنجره دوجداره نسبت به آلمینیوم

مزیت دوجداره به آلومینیوم

مزیت دوجداره به آلومینیوم
مزیت های درب و پنجره های upvc دربرابر آلومینیومی

هرکدام از درب و پنجره ها دارای ویژگی های منحصر ب فرد خود هستند. مهمترین و پرکاربردترین درب و پنجره ها ، درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم است. از بین این دو هم، یو پس وی سی با داشتن مزایای بیشتر ،بهترین گزینه ی انتخابی برای درب و پنجره های ساختمان. به حساب می آید.مهم ترین این ویژگی ها عبارت است از:

-مقاومت زیاد در برابر حرارت زیاد آتش

– جلوگیری کردن از انتقال حرارت 

– مقاومت و دوام بالا

-درب و پنجر ه های یو چی وی سی دوستدار محیط زیست هستند.

-مقاومت بالایی در مقابل پوسیدگی و خوردگی دارند

همچنین پروفیل آنها به علت عایق حرارتی بودن ،دچارمیعان ( بروز شبنم روی سطح پروفیل ) نمی شود. اما پنجره آلومینیوم به مرور زمان بر اثر تفاوت دما داخل و بیرون ساختمان و میعان ایجاد شده. بر روی آن ،دچار کدر شدن و خوردگی یا زنگ زده شدن می شود.

رنگ اصلی یو پی وی سی سفید است ولی با روکش لمینت هایی که از رنگ کوره ای هستند. می توان بر زیبایی درب و پنجره ها افزود.دوام رنگ پروفیل یو پی وی سی بالاست. و در برابر باران های اسیدی خورده نمی شود اما رنگ درب و پنجره های آلومینیومی به مرور زمان و تغییرات فصلی ریخته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه تعمیرات تخصصی زاگرس تماس حاصل نمایید. تا شما را در انتخاب بهترین ومناسب ترین درب و پنجره دوجداره ups همراهی نمایند. و همچنین برای مواردی که پنجره های قدیمی آلومینیومی را می خواهید با پنجره های جدید دوجداره تعویض کنید. نیز میتوانید از کمک و راهنمایی یا خدمات ما استفاده نمایید.

مزیت دوجداره به آلومینیوم مزیت دوجداره به آلومینیوم مزیت دوجداره به آلومینیوم مزیت دوجداره به آلومینیوم مزیت دوجداره

هدف ما جلب رضایت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *