علت عبور سرما از پنجره دوجداره
پنجره دوجداره ذاتاً باید کاملاً عایق سرما و گرما باشد. اما اگر از لبهها، کنارهها یا بین شیشهها سرما عبور […]
پنجره دوجداره ذاتاً باید کاملاً عایق سرما و گرما باشد. اما اگر از لبهها، کنارهها یا بین شیشهها سرما عبور […]