پنجره دوجداره ارزان بصرفه

چه قیمتی برای خرید پنجره دوجداره مناسبترین قیمت است؟

 

تولید کننده های مختلفی انواع متفاوتی از درب و پنجره های راتولید میکنند که دارای سطح گیفیتی متفاوت و قیمت هایی متفاوتی هستند . در اینجا تعدادی از برند هایی که دارای قیمط و کیفیت مطلوب هستند را به شما معرفی می نماییم تا در تصمیم گیری برای انجام یک خرید عالی بتوانیم به شما کمک کنیم.

پنجره دوجداره ارزان بصرفه

برند های که تولید مقرون بصرفه دارند یا یرند های مطرح که محصولاتی با گرید و سطح کیفی پایینتر و مقرون به صرفه تولید میکنند را میتوان در انواع زیر عنوان نمود:

پنجره دوجداره ارزان بصرفه

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره اورتا درکرج, اورتا پروفيل هاي يو پي وي سي توليدي خود را در آزمايشگاه مورد دقيق ترين بررسي ها قرار داده و اين توليدات را پس از اطمينان از کيفيت محصول و انجام تست و کنترل دقيق مواد اوليه، تست ابعاد و وزن، تست کيفيت رنگ، تست مقاومت ضربه، تست مقاومت جوش، آزمايش مقاومت در برابر سرما و گرما و تست انحراف از خط راست را انجام داده و سپس آنها را در اختيار شما قرار مي دهد

پنجره دوجداره اورتا

پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی پس از تولید، جهت بررسی کیفیت مورد انواع آزمایش ‏ها قرار می‏ گیرند.

آزمایشگاه اورتا مجهز به مدرن‏ترین تجهیزات آزمایشگاهی پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی است.

این آزمایشگاه در محل کارخانه قرار دارد تا بتواند کلیه تولیدات را در زمان تولید نظارت و پس از تولید توسط متخصصان این امر مورد بررسی و آزمایش دقیق قرار دهد.

کیفیت محصول نهایی رمز موفقیت ماست که به این امر بسیار توجه داریم تا رضایت مصرف‏ کنندگان را تضمین کنیم.

اورتا دارای استاندارد ملی ایران، ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱، ایزو ۱۸۰۰۱، توف آلمان و گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می‏ باشد

اورتا با بهره ‏گیری از بهترین و مدرن‏ترین تجهیزات اندازه ‏گیری. مواد اولیه و با استفاده از دقیق ‏ترین ماشین‏ آلات. میکسینگ اروپایی مواد اولیه پلیمری. را مخلوط و آماده تولید می‏ کند.

پس از آن برای مدت زمان مشخص در سیلوهای مخصوص نگهداری می ‏شوند تا به اکسترودرها که بخش اصلی تولید پروفیل ‏ها می ‏باشند، هدایت گردند.
مواد اولیه پس از میکس شدن وارد مرحله اکستروژن می شود که مرحل ه‏ای بسیار دقیق و حساس می ‏باشد.

در این بخش اکسترودرها با توجه. به نوع سطح مقطع پروفیل‏ ها تنظیم شده. اوارتا مواد ترکیبی را دریافت کرده و آنها را به شکل پروفیل ‏های مورد استفاده جهت ساخت انواع در و پنجره‏ های یو.پی.وی.سی تولید می‏ کند.

لازم به توضیح است. که قالب ‏های مختلفی تهیه شده ‏اند. تا کلیه نیازهای تولیدکنندگان جهت تولید انواع مختلف پروفیل مورد نیاز تولیدکنندگان در و پنجره را تامین کنند.

پنجره دوجداره ارزان بصرفه

آزمـون هـای استانـدارد و کنتـرل کـیفیت پروفیـل اورتـا شامل :
– تست حمام مایع -تست اشعه یو وی -ارزیابی اتصالات جوش – پایداری حرارتی (TST) -حد اکثر تغییر نسبی طول – تست انحراف از خط راست – دمای نرمی ویکات (VST) – اختلاف بین تغییرات نسبی طول – رفتار آزمون بعد از قرارگیری در معرض حرارت – آزمایش استحکام ضربه ای در دمای ۱۲- تا ۱۵- درجه سانتیگرا

پنجره دوجداره ارزان بصرفه
ترمال برک

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره الومینیوم ترمال برک, برای قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک حتما باید نقشه ی پنجره مورد نیاز ، تعداد آن و نوع بازشوی آن هم مشخص شود . همچنین قیمت آن بر حسب متر مربع محاسبه می شود .
قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک معمولا نسبت به پنجره های دو جداره یو پی وی سی و پنجره های دو جداره آلومینیومی متفاوت است و به دلیل عایق بودن آن و مصرف انرژی بسیار خوبی که دارد ، معمولا قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک کمی بیشتر از پنجره های دو جداره های دیگر می باشد

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره الومینیوم ترمال برک

از زمان بسیار دور در صنعت ساختمان. مورد استفاده. قرار گرفته است. با گذر زمان رفته رفته. پنجره آلومینیومی. دچار تغییراتی کیفیتی زیادی شد. تا بلاخره پنجره دوجداره آلومینیومی. سر کار آمد پنجره های آلومنیومی. دارای مدل های مختلفی ی باشند. نوع قدیمی پنجره آلومنیومی که با استفاده از میلگرد به هم متصل مش شد نوع دیگر پنجره های آلومینیومی اس تی می باشد. و نوع جدید این پنجره ها پنجره ترمال بریک یا بع عبارت دیگر پنجره دوجداره. آلومینیومی ترمال بریک که در ادامه در مورد آن مدل بحث خواهیم کرد. پنجره آلومینیومی دارای مزیت های زیادی می باشد عدم فرسایش ، مناسب هر شرایط جویی ،سبک بودن ،قابل بازیافت بودن و… از مهمترین مزیت های پنجره آلومینیومی به حساب می آید

.

همان گونه که اشاره شد پنجره دوجداره آلومینیومی دارای معایبی می باشد. که این معایب از کیفیت این پنجره های کاسته است. اما با آمدن ترمال بریک دیگر این مشکلات نبود.

ترمال بریک یک تکنولوژی در ساخت پنجره دوجداره آلومینیومی به حساب می آید در این تکنولوژی از یک متریال استفاده می شود. این متریال بین محفظه های آلومینیومی قرار میگیرد هدف از این کار این است. تا در برابر سرما و گرما و سر و صدا مقاوم تر شود. آزمایشات انجام شده.

روی این پنجره های نشان دهنده این می باشد. که پنجره دوجداره آلومینیومی که از ترمال بریک برای ساخت آن استفاده می شود. دارای کیفیت بسیار بالایی بود و به همین دلیل در بازار دارای طرفدارن بسیار زیادی می باشد. قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نیز مناسب می باشد شما با هزینه مناسب می توانید. از این نوع پروفیل های برای ساخت پنجره دوجداره خود استفاده نمایید.

.

شرکت فاراد پنجره تولید کننده پنجره دوجداره upvc با استفاده. از پروفیل پنجره upvc ویستابست و یراق آلات استاندارد سعی در تولید پنجره ارزان نموده است. که دارای حداقل استانداردهای یک پنجره دوجداره را داشته باشد. 

یکی دیگر از ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره می توان گفت ، پنجره ای است. که در آن از پروفیل های گرید دوم به بعد استفاده می شود. قیمت پنجره هافمن می تواند یکی از انواع پروفیل های قیمت مناسب و با کیفیت باشد. اگر ابعاد پنجره های شما خیلی بزرگ نیست و به دنبال یک پنجره دوجداره ارزان قیمت نیز هستید. پروفیل هافمن می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. در صورت انتخاب این پروفیل فقط قیمت پروفیل مصرفی پنجره دوجداره. شما ارزان می شود اما از کیفیت و کارایی. پنجره شما کاسته نمی شود.

پنجره دوجداره ارزان بصرفه

ویا در موارد تولیدی گرید دوم، یکی دیگر از ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره مربوط به. پروفیل های گرید دوم یعنی بعد ویستابست و سپس بعد وینتک می باشد. مثل پروفیل هایی نظیر واناوین ، فربد، هافمن و بسیاری از پروفیل های دیگر. اکر ابعاد پنجره های شما زیاد بزرگ نیست و به دنبال یک پنجره دوجداره ارزان هستید می توانید پنجره upvc

خود را با یکی از پروفیل های. ذکر شده خریداری نمایید. در این حالت فقط قیمت پروفیل مصرفی پنجره دوجداره شما ارزان می شود. ممکن است شما بخواهید با هزینه کم اقدام به تعویض پنجره نمایید، پنجره ای که هم قیمت مناسب داشته باشد. و هم حداقل انتظارات شما را برآورده نماید، در این حالت پیشنهاد ما پنجره upvc وینتک و واناوین می باشد.

از اینرو از چند مدل از پنجره های ارزان اقتصادی با قیمت مناسب میتوان استفاده کرد. و با توجه به نیاز شما میتوانیم برای شما تععین کنیم که چه مدلی مناسب شماست. برای راهنمایی و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .