روش تعمیر پنجره دوجداره

موارد تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc و آلومینیوم را میتوان. با بخش های زیر نام برد که هر کدام ب نوبه خود شامل مراحل مختلف کاری می باشند.

تعمیرات تخصصی درب و پنجره UPVC زاگرستعمیرات تخصصی درب و پنجره UPVC زاگرس

  • تعویض یراق الات. از کار افتاده و خراب.
  • تعویض لولای درب و پنجره upvc و الومینیوم
  • اضافه کردن بازشو به پنجره های فیکس و همچنین تغییر چپ بازشو به راست بازشو و برعکس
  • رگلاژ پنجره upvc و رگلاژ پنجره الومینیوم
  • رفع ایرادات موجود در هنگام باز. و بسته کردن پنجره های. دوجداره upvc و الومینیوم.
  • عایق بندی و. گرفتن درزهای موجود. در اطراف پنجره های دوجداره.
  • تعویض و تعمیر قفل و دستگیره پنجره دوجداره upvc و الومینیوم
  • تعویض لاستیک های اطراف درب و پنجره
  • تعویض لولای پنجره فریم لس
  • تعویض و تعمیر اسپانولیت ( اسپانیولت ) پنجره های upvc
.

برای جلوگیری از ایرادات احتمالی و در نتیجه عدم نیاز به تعمیر پنجره upvc وهمچنین تعمیر پنجره الومینیوم باید مواردی را رعایت کنید از جمله:

  • استفاده درست از پنجره. دوجداره و باز و بسته کردن اصولی.
  • تعویض دوره ای لاستیک های اطراف پنجره upvc و الومینیوم برای عایق بندی و درزگیری بهتر
  • اطمینان از وجود فریم اهنی در اطراف پنجره های دوجداره در هنگام نصب
  • تنظیم دقیق یراق الات پنجره های دوجداره که این مورد به عهده تعمیرکار پنجره یو پی وی سی و الومینیوم می باشد.
  • سفت کردن پیچ های قفل و دستگیره پنجره های دوجداره در هنگام شل شدن

در بسیاری از مواردی که در تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره با ان مواجه. می شویم بحث نبود فریم اهنی در اطراف پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم می باشد. که ایرادات زیادی را از جمله خارج شدن از رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم را ایجاد می کند.
باید دقت کنید که نباید افراد خود اقدام به تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره کنند. زیرا رگلاژ پنجره و همچنین تعویض یراق الات ناکار امد نیاز به تخصص داشته. و پارامترهای خاص خود را می طلب که تنها توسط تعمیرکار و سرویس کار پنجره های دوجداره ممکن است.
پنجره های که توسط اینجانب تعمیر و رگلاژ می گردد:

  • تعمیرپنجرهupvc
  • تعمیر پنجره الومینیوم
  • تعمیر پنجره فریم لس
  • تعمیر پنجره فولکس واگنی

رگلاژ درب و پنجره upvc و آلومینیوم

در این بخش مطالبی را  در زمینه نحوه رگلاژ پنجره دوجداره بیان کرده و نکاتی را در این باب ذکر می کنیم:
رگلاژ به معنای تنظیم دقیق می باشد و در بحث درب و پنجره های دوجداره نیز کاربرد دارد. و به قرار گیری. دقیق و درست یراق الات و لولا در. جای خود و باز و بسته. شدن بدون ایراد ،  اطلاق میشود.
حال سوالی که وجود دارد این است که رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم چگونه انجام میشود. برای گرفتن جواب این. سوال ادامه مطالب این بخش. را به خوبی مطالعه کنید:
یکی از مهمترین قسمت های پنجره دوجداره، شیشه ان است که در بحث رگلاژ نیز تاثیر به سزایی دارد. و تعمیرکار پنجره دوجداره با استفاده از زیر شیشه های مخصوص باعث قرار گیری. درست شیشه در جای خود. شده و وزن شیشه. دوجداره. در تمامی نقاط پنجره دوجداره پخش می شود و پنجره. یو پی وی سی و الومینیوم. به خوبی باز. و بسته شده. و در جای خود محکم گردد.
اسپانولیت (اسپانیولت ) نیز از جمله مواردی است که باید در رگلاژ پنجره تنظیم و چک شود.
زاماک و یراق الات نیز در بحث تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره نقش کلیدی را ایفا. می کنند و تعمیرکار باید دقت کند که این دومورد به درستی عمل کنند، در غیر این صورت یا تعمیر شود و یا تعویض گردد.
بحث بعدی که در تعمیر و رگلاژ پنجره های upvc و الومینیوم مطرح میشود. بحث لولا می باشد که به دو صورت استفاده از الن و جابه جایی توسط ابزار  مخصوص. انجام می پذیرد ، البته الن در تنظیم یراق الات و زاماک نیز کابرد دارد.

ابزار مورد استفاده در تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره

ابزاری که در تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره کاربرد دارد: پیچ بند ، دریل ، الن ، زیر شیشه ، لاستیک درزگیر ، چسب سیلیکون،پیچ گوشتی و امبردست و.. می باشد.
 

علت عایق حرارتی و عایق صوتی پنجره upvc و الومینیوم

عایق بندی پنجره دوجداره از جمله مواردی است که باعث استفاده از این نوع درب. و پنجره ها در ساختمان. ها شده است و دلیل عایق بودن. پنجره های upvc و الومینیوم وجود. شیشه دوجداره و همچنین جنس پنجره های یو پی وی سی و لاستیک های درزگیر. مخصوص می باشد و چسبی که در پایان نصب به اطراف پنجره های. دوجداره زده. میشود سبب. عایق کامل پنجره های دوجداره. شده  و درب و پنجره upvcو الومیینوم ، از نظر حرارتی. و صوتی در بالاترین. سطح عایق بندی قرار می گیرند.
البته چسب کاری و رگلاژ دقیق پنجره های دوجداره سبب اب بندی و جلوگیری از نفوذ اب از اطراف پنجره دوجداره نیز میشود.
در بسیاری از موارد مشاهده میشود که افرادی که تجربه کافی و تخصص مورد. نیاز برای تعمیر پنجره های دوجداره را ندارند اقدام به ارائه خدمات در این حیطه می کنند و امروزه نیز تعداد کثیری. از این افراد وجود دارد که علاوه بر ایجاد ایرادات بیشتر صرفا تعمیرات را به صورت موقت با دستمزد کمتر انجام می دهند. که بعد از مدت کوتاه درب و پنجره دچار ایراد می شود، توصیه بنده به شما این است. که با تعمیرکاران خبره برای تعمیر پنجره upvc و الومینیومی تماس حاصل کنید.
برای مشاوره رایگان و تعمیر و رگلاژ درب و پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم با ما تماس بگیرید.
 
تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی با  تعمیر پنجره الومینیوم تفاوت های زیادی دارد و دلیل این تفاوت در ساختار و یراق الات است.

تعمیرات نمای فریم لس

در شهرهای بزرگ و کوچک ساختمان هایی با نمای تمام شیشه ای به چشم میخورد. که زیبایی منحصر. به فردی به طراحی خارجی ساختمان ها داده است. و در طی سال های گذشته تعداد این نماها رو به افزایش است.
نمای تمام شیشه با فریم الومینیومی. که در این ساختمان ها. به کار رفته است. را نمای فریم لس می نامند. و مزایا و کارایی های خاص خود را دارد و مهندسی ساخت نمای فریم لس با متد های روز دنیا می باشد.
نمای فریم لس از دو بخش ثابت و بازشو تشکیل می شود. به گونه ای که تعدادی از شیشه های مستطیلی شکل به صورت ثابت نصب می شوند و فیکس هستند. و تعدادی هم به صورت بازشو وقابلیت. باز و بسته شدن را دارند.
قسمتی که. باعث باز و بسته شدن. لنگه متحرک می شود را لولا می نامند و به طور کلی. هر نمای متحرک فریم لس از دو لولا در دوطرف عمودی تشکیل می شود و به وسیله پیچ های مخصوص. ابتدا در لنگه و سپس در فریم الومینیومی یا اهنی وصل می گردد، البته نصب لولای فریم لس با محاسبات دقیق انجام می شود. تا در هنگام باز و بسته. کردن مشکلی ایجاد نشود.
این لولاها دارای مقاومت بالایی می باشند و در مارک ها و جنس های مختلف. در بازار عرضه می شوند که معروف ترین لولای فریم لس جنس ایتالیایی است ، زیرا هم دارای الیاژ سخت تر می باشد.  و هم در ساخت ان. از قطعات مستحکم تر استفاده شده است.

روش تعمیر پنجره دوجداره

 
در بحث تعمیرات فریم لس بیشتر لولای ان دچار مشکل می شود. و در طی اتفاقات. و باز و بسته کردن. غیر اصولی و همچنین جنس نامرغوب لولا ، خرابی به بار می اورد  و لنگه. نمای فریم لس مورد نظر را کامل از کار می اندازد و تنها راه حل بازگشت کارایی. ان تعویض. لولای شکسته. یا خم شده. با لولای. مرغوب جدید است.
تعمیر پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و تعمیرات نمای فریم. لس ابزار و نیروی کار ماهر خود را نیاز دارد و افراد اندکی هستند که هر سه مورد را می توانند. عملیاتی و اجرایی کنند و خروجی مناسب را ایجاد کنند.
اینجانب سال هاست که در زمینه تعمیر پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و نمای فریم لس فعالیت. می کنم و با شرکت های معتبر زیادی همکاری داشته و دانش و تخصص. خود را در زمینه های مختلف تعمیرات. و رگلاژ بالا برده ام. و طی این سال ها. در هیچ مورد از تعمیرات درب و پنجره دوجداره و فریم لس. نارضایتی از سمت کارفرما وجود نداشته و درستی و انجام دقیق کار را بر هر چیزی مقدم می دانم. و فعالیتم در تمامی نقاط تهران و کرج می باشد.

.
تعمیرات فریم لس نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. زیرا هم امکان سقوط لنگه وجود دارد و هم ممکن است نصب و تعویض لولا به خوبی. انجام نشود و بعد از مدتی لولای جدید نیز دچار خمیدگی شود.
روال کار به این ترتیب است که تعمیرکار درب و پنجره ابتدا پیچ های لولای فریم لس قبلی. را باز می کند و لنگه را پایین می اورد و بعد از خارج کردن کامل لولا با انجام محاسبات. دقیق لولای فریم لس جدید را بر روی لنگه پیچ کرده و کمک نفری که به همراه دارد لنگه. را بر روی فریم پیچ می کند، دقت کنید که تعداد پیچ ، نحوه محاسبات. و همچنین نحوه سوار کردن لنگه بر روی فریم بستگی به اندازه و نوع لولا و نحوه قرار گیری ان دارد..

برای انجام تعمیرات و گرفتن. مشاوره با کارشناسان. ما در گروه تعمیرات تخصصی زاگرس تماس حاصل فرمایید.

روش تعمیر پنجره دوجداره. روش تعمیر پنجره دوجداره.