بهترین مارک پنجره دوجداره

بهترین مارک برای خرید پنجره دوجداره چیست؟

بهترین مارک پنجره دوجداره

بگذارید با این مطلب شروع کنیم که مارک های مختلفی از پنجره ی دوجداره که دارای ویژگی های مخصوص به خود است، وجود دارد و قیمت های متفاوتی دارند. پنجره دوجداره دارای برند های مختلفی است و مهم ترین ماده مورد استفاده در آن، پروفیل است. پروفیل ها، مارک های مختلف و متنوعی دارند.

  • وین تک
  • ویستا بست
  • هافمن
  • ایده آل
  • ویتا نوین
  • سیندژ
  • ماژول
  • اتاتک
  • واناوین
  • اک پروفیل

اینها همه تعدادی از تولید کنندگام مطرح پنجره های دوجداره هستن که حتما نام اکثرشون به گوش شما خورده ولی در این بین سه مارک پروفیل وین تک، هافمن و ویستا بست بیشترین تقاضا را دارند که در عواملی متفاوت هستند. این عوامل شامل ضخامت دیواره ی خارجی، تعداد حفره ها و … است. پس گروه نکات زیر را برای بررسی کیفیت یک پنجره در نظر بگیرید :

  • پنجره ای که ضخامت 3-10 میلیمتر دارد
  • فاصله صفحات 12-16 میلیمتر است
  • بین صفحات با گاز مخصوص پر شده است

تعدادی از مواردی که این برند ها در بازار مطرح هستند رو میشه به این صورت ذکر کرد:

  • شیشه‌های عایق حرارت: وین تک، ایده آل، ویستا بست، 
  • شیشه‌های عایق صدا :  هر 4 برند عایق صدا هستند
  • شیشه‌های تمیز شونده: تمامی برندهای معرفی شده به راحتی تمیز میشوند
  • شیشه‌های نشکن یا ایمن: ویستا بهترین شیشه های نشکن را عرضه می کند.
  • شیشه های ضد آتش: در این زمینه ومیتوانید به به وین تک اعتماد کنید.
  • شیشه‌های دکوراتیو :این شیشه ها سفارشی اند و برای بوتیکها و مزون ها و مراکز خدماتی کاربرد دارند.
  • شیشه کنترل کننده نورخورشید : بهترین برندهایی که در پایان مطلب معرفی کرده ایم، همگی نور خورشید را منتقل می کنند.

بهترین مارک پنجره دوجداره

بهتر است با معروف ترین برند هایی که گفته شد کمی بیشت

ویستابست

شرکت ویستابست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود.ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید در و پنجره یو‌‌‌‌‌‌ پی ‌وی‌ سی براساس استانداردهای بین‌المللی دارای انواع گواهینامه های آزمایشگاهی و کیفیتی می باشد همچنین این شرکت اولین دارنده گواهینامه کیفیت رال آلمان در سطح کشور می‌باشد.همین امر نشان می دهد این شرکت یکی از بهترین برندهای پنجره یوی پی وی سی در ایران است.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 سطح مقطع در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و لمینیت در رنگ های متنوع، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید.این شرکت همچنین به شما بیمه نامه ای ارائه می دهد و محصول خود را از نظر دفرمگی و تغییر رنگ پروفیل تا 10 سال پس از نصب ضمانت می کند و باعث اطمینان خاطر مصرف کننده می شود.

مواد اولیه بکار گرفته شده برای تولید محصولات پروفیل های یو پی وی سی، نقش مهمی در کیفیت و طول عمر پنجره دارند. استفاده از دانش فنی شرکت کمسون اتریش در زمینه تهیه. فرمولاسیون و تامین مواد اولیه مرغوب که در شرایط آب و هوایی متنوع ایران توان حفظ کیفیت و ماندگاری طولانی مدت را داشته باشند. یکی از افتخارات شرکت ویستابست می باشد. با توجه به ویژگی های شرکت ویستابست وین سازان از این پروفیل در ساخت پنجره یو پی وی سی خود استفاده می کند.

وین تک

وین تک دارای پروفیل های با کیفیت در کشورهای مختلف است. پروفیل های تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده. و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیل ها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیل های UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی. موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد داشت. این برند نیز از بهترین برندهای پنجره یو پی وی سی در ایران می باشد.

وین تک یکی از دوستداران محیط زیست می باشد. در کارخانه وین تک تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل های UPVC وین تک عرضه می شود. مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده. که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و 100% قابل بازیافت می باشد.

هافمن

تیم هافمن به عنوان اولین تولیدکننده پروفیل لاستیک‌دار و سری 70 در ایران، با به کار گیری مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی، مصمم است. در خدمت آرامش و امنیت خانه‌های ایران مدرن باشد. هر مرحله از تولیدات هافمن توسط واحد کنترل کیفی در آزمایشگاه این شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرد. پروفیل upvc هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد. و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای 25 سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن. شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.
شرکت وین سازان همچنین مفتخر است. که با این سه شرکت بزرگ و برتر پروفیل یو پی سی در ایران کار می کند. می تواند بهترین ها را برای خانه شما به ارمغان آورد.

 مقایسه پروفیل وین تک و ویستابست

پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر می باشد پروفیل ویستابست از وین تک سنگین تر می باشد. در عوض پروفیل وین تک دارای حرفه های بیشتری می باشد. ضخامت در دیواره های خارجی در پروفیل خانواده ویستابست بیشتر می باشد و پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد

هر دو پروفیل یعنی وین تک و ویستا بست همانگونه که اشاره شد دارای رنج های مختلفی می باشند. که هر کدام دارای ویزگی های خاص خود می باشد لازم است. بدانید این دو پروفیل سالیان طولانی است که به عنوان پروفیل های درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرند.

بهترین مارک پنجره دوجداره

شما باید ابتدا انواع پنجره‌های دو جداره را بشناسید. و بر اساس وضعیت ساختمان و طراحی نما، ویژگی‌های. مورد نیازتان را در انواع پنجره دو جداره بررسی کنید، سپس بهترین پنجره دو جداره را بر اساس بودجه مورد نظرتان سفارش دهید. به علاوه نصب پنجره دو جداره هم کلی نکته دارد که اگر درست انجام نشود، عمر پنجره کم می‌شود. به این ترتیب پیشنهاد میکنیم برای مشاوره تخصصی با کارشناسان گروه تعمیرات تخصصی زاگرس تماس بگیرید. وضعیت ساختمان خود را توضیح دهید، تا در انتخاب بهترین پنجره دو جداره بر اساس بودجه شما را راهنمایی کند .