تعمیر پنجره شرق تهران

تعمیر پنجره شرق تهران تعمیر پنجره دوجداره شرق تهران

تیم کاری مجرب و با سابقه تعمیرات تخصصی زاگرس دارای سال ها تجربه در زمین ارائه خدمات فروش و تعمیر محصولات دوجداره upvc است. و از پیشگامان ارائه این خدمات در سطح کشور در طول سالیان متمادی بوده. و اکنون تخصصو و تجارب موفق خود را در زمینه نصب و رگلاژ. تعمیر یا تعویض درب و پنجره های دوجداره upvc و درب ضد سرقت و توری پلیسه. در شرق استان تهران به شما مشتریان گرامی تقدیم می نماید.

شرق تهران

چگونه تهمیر پنجره شرق تهران را انجام دهیم؟

پنجره های دوجداره با سیستم یو پی وی سی. و آلومینیوم گروه صنعتی پنجره. سازان برای. تحقق. بخشیدن. به اهداف و رسالت خود با جذب افراد  متخصص ، آمادگی انجام پروژه های شما را به بهترین شکل ممکن دارد. در نظر داشته باشید که بحث تعمییر و رگلاژ پنجره دوجداره نیازمند افراد متخصص و با تجربه می باشد. که مشکلات پنجره شما را به خوبی بشناسد و بر طرف نمایند. رگلاژ به معنی تنظیم دقیق قطعات برای انجام یک عملکرد صحیح در پنجره می باشد. عملکرد پنجره دوجداره Upvc به این شکل می باشد که ، دو قسمت ثابت و بازشو که در شکل زیر مشخص است طراحی می شود. برای انجام هر گونه تعمیرات یا رگلاژ و تعویض برای انواع مختلف پنجره و درب با ما تماس بگیرید.

تعویض قفل UPVC و آموزش تعمیر قفل های یو پی وی سی

 

برای کسانی که از درب و پنجره‌های دو جداره (یو پی وی سی) استفاده می‌کنند. یکی از آسیب‌هایی که به درب و پنجره میرسد، خراب شدن قفل است. دستگیره و قفل درب‌ها. به دلیل. باز و بسته. شدن شبانه روزی، آسیب پذیرترین. قسمت درب‌های یو پی وی سی. هستند. که اگر در ساخت آن‌ها از یراق‌های بی کیفیت. یا کم کیفیت. استفاده. شده باشد. اتفاق. افتادن. آن در فاصله‌های زمانی. کوتاه دور از انتظار نیست.

چگونه پنجره دوجداره رگلاژ کنیم؟

لنگ بازشو. شما در. هنگام بسته. شدن باید از ورود گرد و خاک ، سرما ، گرما و محافظت کنند و عایق باشد. که شما به راحتی با تست شعله و نزدیک کردن شعله کوچک فندک یا کبریت می توانید. این تست را در دور تا دور لنگه بازشو و همچنینی محل وجود چسب انجام دهید. در صورت حرکت شعله یا خاموش شدن باید توسط متخصصین عایق بودن پنجره شما بررسی شود. عوامل مهم در این زمینه چسب و عایق پنجره و لاسیتک درزبندی  و یراق آلات می باشند. خرید پنجره دوجداره ، تعمیر و رگلاژ را به گروه صنعتی پنجره سازان بسپرید.
چسب عایق درزگیر مربوط به دور اتصال پنجره با فریم آهنی سازه ساخمان شما میباشد. که در صورت تست شعله فندک و حرکت شعله باید توسط چسب. سیلیکون لاسیتیک استاندارد و در صورت نیاز. به فوم پلی سولفات درزبندی مجدد شود.لاسیتیک درزبندی دور لنگه بازشو در درصورت تست. شعله و حرکت شعله حتما باید توسط متخصصین بازبینی شود. و در صورت پارگی یا له شدگی تعویض میگردد

یراق آلات پنجره اگر بازشوها به هنگام بازبسته شدن. با نقطه ای دیگری داشته باشد باید بازشو توسط متخصصین رگلاژ گردد. و رگلاژ پنجره پنجره از نقاط مختلفی مانند رگلاژ توسط شیشه و یراق آلات است. که با توجه به نیاز پنحره. رگلاژ شده و باعث می شود روان. با عایق کامل درزبندی گرردد.

تعمیر قفل درب دوجداره

آموزش تعمیر قفل یو پی وی سی

قبل از آموزش تعمیر قفل یو پی وی سی بهتر است بدانید همیشه اولین گزینه برای کاهش هزینه ها، تعمیر کردن است. عمده مشکلات قابل تعمیر با جا به جا کردن زاماک و یا تعویض اسپانیولیت که هردو از یراق آلات فلزی قفل هستند حل می‌شوند. مشکلات دیگری که از پوسیدگی و بی کیفیت نبودن یراق‌ها نیستند با رگلاژ درب دجداره قابل حل هستند. رگلاژ کردن قفل یو پی وی سی یک اصطلاح مشهور در بین اهل فن به معنای تنظیم قطعات است. و یک دستور العمل ارائه شده برای عملکرد مناسب و کاملا بهینه است. قطعات درگیر رگلاژ شامل موارد زیرند:

فریم لنگه متحرک: 

مهم‌ترین نقش را در رگلاژ دارد؛ لنگه متحرک درب یا پنجره باید در دو محور افقی و عمودی عوض شود. این کار با آچار مناسب پیچ ریگلاژی لنگه بازشو انجام می‌شود.

شیشه: 

شیشه‌های دوجداره وزن زیادی دارند و توسط زیر شیشه رگلاژ می‌گردند.

یراق: 

در خصوص قطعات فلزی مانند زاماک باید گفت که تنظیم درست آن‌ها یا تعویض قطعات آن در کارکرد. درست و بهینه درب یو پی وی سی نقش مهمی دارند.

اگر با مشکلاتی از جمله موارد گفته شده زیر مواجه شدید. مشکل از اسپانیولیت است و باید تعویض شود که البته تعویض آن کار یک فرد متخصص است.

مشکلات پرتکرار
  • قفل شدن و باز نشدن درب و پنجره
  • زمانی که دستگیره در را به سمت بالا می‌چرخانید، سیستم قفل به درستی کار نمی‌کند.
  • زمانی که دستگیره را به سمت بالا می‌چرخانید، میان لنگه و فریم درز وجود دارد.
  • در هنگام باز و بسته شدن و نیز چرخاندن دستگیره برای باز کردن درب یا پنجره، گیر داشته باشد.

برای تعمیر قفل یو پی وی سی نیازمند تخصص و تجربه است و یک اشتباه موجب آسیب بیشتر قفل می‌شود. تنها در صورتی که در تعویض و تعمیر قفل تجربه و تبحر لازم را داشته باشید، می‌توانید قفل را تعمیر کنید. دقت کنید که تعمیر قفل یو پی وی باید به صورتی باشد. که عملکرد بهینه جلوگیری از صوت و حرارت درب یا پنجره به درستی انجام شود. بنابر این سپردن آن به نیروی متخصص و حرفه‌ای بهترین کار است.

.

دقت داشته باشید که در بسیاری از موارد دو قطعه زاماک و اسپانیولت. در اولین مراحل و پس از چندین سال استفاده دچار خرابی می شوند. که می تواند کارکرد درب UPVC و قفل آن را تحت تاثیر قرار دهد. در بسیاری از موارد اگرچه زاماک قابل تعمیر است، در مواقع خرابی تعویض می شود این کار می تواند. خیال شما را برای چند سال آینده اندکی راحت تر کند. قطعه دیگری که در قفل UPVC بسیار کاربردی است قطعه اسپانیولت است که در زاماک بسته خواهد شد این قطعه نیز تعمیر خاصی ندارد.

.

در صورتی که در سالم بودن این دو قطعه شک نداشتید می توانید با استفاده از پیچ گوشتی قفل درب را باز کنید. در برخی موارد گیرهای قفل با اندکی تمیز کردن و روغن کاری حل می شوند. ولی در صورتی که با این کار مشکل قفل شما حل نشد، می‌توانید آن را باز کنید. البته به خاطر داشته باشید که برای باز کردن قفل و تعمیر آن علاوه بر فنی بودن. نیاز به شناخت از ساختار قفل و ابزار آلاتی مانند خارکش، انبردست، گیره و دم باریک خواهید داشت.

امکان دارد فنر داخلی قفل شما تکه شده باشد. در این صورت باید به جای آن فنر جدیدی را خریداری کرده و با قطعه خراب تعویض نمایید. به طور معمول قطعات داخلی این گونه قفل ها به راحتی و در فروشگاه های ابزار فروشی یافت نمی‌شوند. ولی در صورتی که می‌خواهید قفل یو پی وی سی خانه خود را تعمیر کنید. باید برای یافتن این قطعات نیز اندکی تلاش نمایید .

ابزار مورد استفاده در تعمیرات پنجره های دوجداره شرق تهران

ابزاری که در تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره کاربرد دارد: پیچ بند ، دریل ، الن ، زیر شیشه ، لاستیک درزگیر ، چسب سیلیکون،پیچ گوشتی و امبردست و.. می باشد.

 

توجه داشته باشید که زمانی که مهارت کافی در زمینه تعمیر و تعویض قفل UPVC ندارید. با سپردن این کار به نیروی متخصص از آسیب رساندن به قفل پیشگیری خواهید کرد. علت اصلی تاکید بر واگذاری کار به نیروی متخصص، تعداد زیاد قطعات و نحوه قرار گیری صحیح آن‌ها در کنار هم است. به صورتی که مکانیزم آن بدون مشکل، عملکرد بهینه ایجاد کند.

خدمات درب و تعمیر پنجره دوجداره شرق تهران

دو حالته کردن پنجره تک حالته

رگلاژ پنجره تک حالته دو حالته کشویی و فولکس واگنی

تبدیل پنجره ثابت به بازشو و بالعکس

تعویض لاستیک های پوسیده آب‌ بندی گسکت

تعویض لولای پنجره و درب

رفع افتادگی و رگلاژ درب و پنجره یو پی وی سی

تعویض یراق آلات معیوب پنجره دو حالته و تک حالته ودرب upvc

تعمیر ستون های شکسته پنجره و درب یو پی وی سی

تعویض لنگه های شکسته درب و پنجره upvc

تغییر جهت بازشو از چپ به راست و برعکس

تعویض شیشه شکسته و بخار گرفته

آب بندی در و پنجره یو پی وی سی

جمع بندی تعمیر پنجره شرق تهران

به طور خلاصه مهم‌ترین نکته. درباره درب و تعمیر پنجره شرق تهران ازنوع دوجداره و یو پی وی سی، جنس یراق آن‌ها و ساخت با کیفیت قفل است. که در بهترین حالت، به گونه‌ای است که می‌توانید از آن به مدت 10 سال بدون مشکل استفاده کنید. اما در صورت ایجاد مشکلاتی چون گیر کردن قفل، از دست دادن عایق حرارتی و صوتی، نچرخیدن کلید در قفل و… می‌توانید آن را به صورتی که در متن خواندید عیب یابی کرده و به تعمیر یا تعویض قفل بپردازید. به یاد داشته باشید با تعویض یراق‌ها یا رگلاژ کردن درب یا پنجره می‌توانید برای مدت بیشتری از آن استفاده کنید. اما در صورت تکرار ایرادات، تعویض قفل بهترین راه حل است.