انواع سایبان برقی و کششی

سایبان اتوماتیک بالای درب ورودی منزل و پنجره ها برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب نصب میشود تا از تغییر رنگ وسایل داخل منزل جلوگیری کند. به طور مثال وقتی مغازه ای از داشتن سایبان متحرک محروم شده باشد صاحب مغازه باید شاهد از بین رفتن محصولات پشت ویترین خواهد بود پس برای داشتن سایبان متحرک هرچه زودتر اقدام کنید تا بیشتر از این ضرر نبینید.

سایبان متحرک استقامت و کیفیت کاملا متفاوتی با سایبان های سنتی دارد. علاوه بر آن سهولت در بازو بسته کردن سایبان اتوماتیک به وسیله ریموت از مهمترین مزایای آن می باشد و همچنین برای تبلیغات هم بسیار مناسب است. مکانیزم سایبان برقی بسیار پیشرفته است و نحوه ی استفاده از آن که نیروی دستی دخالت ندارد میتواند برای سالیان سال برای شما کار کند به همین دلیل دوام آن از سایبان های دستی بیشتر است و دیگر نیاز به استفاده از اهرم برای بالا و پایین دادن آن نخواهید داشت.

در این مطلب میخواهیم به دو نوع از پر طرفدار ترین سایبان های برقی و کششی بپردازیم و توضیحاتی را درباره آنها اراِئه کنیم.

1. سایبان چتری

سایبان های چتری معمولا دو نوع دارند:

  • سایبان چتری پایه وسط: این نوع از سایبان ها معمولا فضای زیادی را در اختیار مشتریان قرار نمیدهد زیرا قسمتی از فضای زیر سایبان به پایه آن اختصاص داده می شود. این نوع از سایبان ها در فضای بیرون رستوران ها و همچنین در حیاط برخی از منازل به عنوان آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سایبان چتری پایه کنار: این نوع از سایبان ها پایه به طور کامل بیرون از فضای زیر سایبان قرار می گیرد. سایبان های چتری پایه کنار به دلیل فضای مطلوب و نسبتا بزرگی که در زیر آنها ایجاد می شود در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

پارچه های مورد استفاده شرکت سورن سازه متحرک (ژانوس) کاملاً ضد آب می باشد. همچنین پایه های فلزی مورد استفاده از جنس های مرغوب می باشد تا استحکام بالایی را داشته باشد.

2. سایبان بازویی

این نوع از سایبان های برقی معمولا برای مغازه ها، فروشگاه ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از پر فروش ترین مدل های سایبان برقی می باشد. این سایبان ها در ظاهر بسیار زیبا بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشند. همچنین قیمت سایبان های بازویی بسیار مناسب و به صرفه می باشد. با نصب موتور بر روی سایبان بازویی باز و بسته شدن آن توسط ریموت انجام می شود. البته از این نوع از سایبان ها در پارکینگ ها نیز با ظاهری کمی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان های بازویی برقی با روکش های ضد آب و مقاوم دربرابر نور آفتاب عرضه می شود. همچنین دارای رنگ های مختلف می باشند که بسته به سلیقه مشتریان قابل انتخاب می باشد.

سایبان های برقی بسته به امکانات و تجهیزاتی که روی آنها نصب می شوند قیمت های متفاوتی دارند. در صورت هرگونه سوال می توانید با کارشناسان گروه تخصصی زاگرس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *